هشدار پلیس به شهروندان؛
رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا از مشتاقان زیارت اربعین حسینی خواست نسبت به وعده‌های اعزام به عتبات آگاه باشند.
کد خبر: ۹۰۶۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲ 05 October 2020

به گزارش تابناک سمنانسرهنگ شهاب امینی رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا اظهار داشت: به دنبال شیوع ویروس کرونا و بسته شدن مرز‌های کشور عراق، عده‌ای افراد فرصت طلب با سوء استفاده از موقعیت پیش آمده، اقدام به اخذ مبالغی از برخی زائران اربعین حسینی کرده و در شرایطی که هیچ گونه اقدامی برای اعزام آنان به عتبات عالیات نمی‌توانند انجام دهند، زائران را در مبادی خروجی کشور سرگردان می‌کنند.

وی با بیان اینکه طبق اعلام رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، تمامی پرواز شرکت‌های هواپیمایی ایرانی و هواپیمایی "العراقیه" تا اطلاع بعدی از مبدأ جمهوری اسلامی ایران به عراق و بالعکس لغو شده است، خاطرنشان کرد: طبق قوانین کشور عراق، ورود غیر مجاز تحت هر شرایطی به آن کشور ممنوع بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

این مقام انتظامی در ادامه به افراد شیاد و فرصت طلب در خصوص کلاهبرداری از زائران اربعین حسینی هشدار داد و تصریح کرد: پلیس آگاهی در برخورد با این گونه افراد کاملا قاطع و جدی بوده و در اسرع وقت، نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام خواهد کرد.

سرهنگ امینی همچنین مشتاقان زیارت اربعین حسینی را به پیگیری اخبار از رسانه‌های معتبر (رسانه ملی و...) فراخواند و از آنان خواست در مواجهه با این گونه موارد، مراتب را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ درمیان بگذارند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار