این روزها گاز مایع در استان البرز کمیاب شده است و نمایندگی هایی که گاز مایع را بین مردم توزیع می کردند با مشکل مواجه شده اند.
کد خبر: ۹۰۶۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱ 05 October 2020
به گزارش «تابناک البرز» روز گذشته برخی از نمایندگی های LPG در اعتراض به کمبود گاز مایع در مقابل فرمانداری کرج تجمع کردند و خواستار پیگیری این مشکل شدند.
شرکت گاز می گوید مردمی که گاز ندارند از شرکت نفت سهمیه بگیرند اما مردم پس از دریافت سهمیه از شرکت نفت مجددا به شرکت گاز مراجعه می کنند و گاز مایع به آنها داده نمی شود.
فرمانداری در حاشیه تجمع نمایندگی ها، اعلام کرد که گاز داریم و با کمبود مواجه نیستیم اما شرکت پرسی گاز اعلام کرد به ما گاز تعلق نگرفته است تا در اختیار نمایندگی ها قرار دهیم.
مشکل مذکور در البرز حاد شده است چرا که قریب به 130 نمایندگی توزیع گاز مایع در استان فعالیت می کنند، غالب روستاهای جاده چالوس گاز رسانی نشده و با مشکل کمبود گاز مایع مواجه هستند.
مردم با حواله هایی که در اختیار دارند، از جاده چالوس به محمد شهر کرج مراجعه می کنند اما دست خالی باز می گردند، جالب اینجاست که حواله ها را شرکت گاز تحویل می گیرد اما به ازای 4 تن، 3 تن گاز مایع تحویل داده و به شرکت نفت اعلام می کند 4 تن را تحویل داده است اما مابقی را به فروش می رساند.
علاوه بر خانواده ها، مطبخ داران و رستوران داران جاده چالوس، مناطق راشته، ماهدشت، پیمانکاران عمرانی، ایزوگامیها، دهستان های اطراف، کارخانه ها و باغ هایی که سرایدار دارند با مشکل کمبود گاز مواجه هستند.
دولت به دلیل صادرات گاز در نظر دارد سهمیه مردم را کم کند و در مقابل گاز ال پی جی را از خودروها دریغ کرده و به جای آن سی ان جی به صاحبان خودرو بدهد، این در حالی است که حتی نتوانسته است 20هزار کیت از 200 هزار کیت cng ای که وعده داده نصب کند.
در حال حاضر شرکت نفت البرز اعلام می کند که به دلیل صادرات گاز با کمبود این مشتقات نفتی مواجه هستیم اما فرمانداری کرج می گوید گاز موجود است و این مردم هستند که بین این دوگانگی بلاتکلیف مانده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار