اعضای شورای اسلامی شهر تهران بررسی یک فوریت لایحه اصلاح نرخ بلیت مترو و کرایه خطوط اتوبوس و مینی بوس را تصویب کردند.
کد خبر: ۹۰۶۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴ 04 October 2020

به گزارش تابناک سمنان صبح امروز اعضای شورای شهر تهران در دویست و چهلمین جلسه علنی شورای شهر تهران بررسی یک فوریت لایحه اصلاح نرخ بلیت مترو و کرایه خطوط اتوبوس و مینی بوس در تهران را در دستور کار خود داشتند که در همین راستا محمد علیخانی، رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران به عنوان موافق این لایحه گفت: با تصویب یک فوریت این لایحه موضوع در کمیسیون تخصصی بررسی خواهد شد و اعضا می‌توانند در کمیسیون نظرات خود را مطرح کنند تا استفاده شود. بی تردید وضعیت مترو و اتوبوسرانی بحرانی است. دولت تا به اینجا به وظایف خود عمل نکرده است و درصدی که برابر این لایحه افزایش پیدا می‌کند، خیلی زیاد نیست.

در نهایت اعضای شورای شهر تهران با ۱۰ رأی موافق و ۵ رأی مخالف یک فوریت این لایحه را به تصویب رساندند.

پس از تصویب این لایحه محسن هاشمی، ریاست شورای شهر تهران گفت: این لایحه تصویب شد و باید رفت و از محل ۷۵ هزار میلیارد تومانی که دولت تسهیلات به شرکت‌ها و سازمان‌هایی که به دلیل کرونا ضرر کرده اند، اما کسی را اخراج نکرده‌اند، تأمین درآمد کرد، چرا که مترو و اتوبوسرانی کسی را اخراج نکرده‌اند و می‌توان از این روش استفاده کرد.

وی ادامه داد: این لایحه به دولت می‌رود و تصویب نمی‌شود؛ حتی اگر ما هم رأی بدهیم در دولت پذیرفته نمی‌شود و رد می‌شود و جواب نمی‌گیرید.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار