رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه با اشاره به تغییر رویکرد موکب‌ها در اربعین کرونایی امسال، نحوه فعالیت آنها در این ایام را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۰۶۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵ 04 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،بهمن صحرایی ، اظهار کرد: امسال که شیوع بیماری کرونا فرصت پیاده روی اربعین را از زوار عتبات عالیات گرفته، موکب‌دارها می توانند با تغییر رویکرد در جهت خدمات رسانی به مردم تلاش کنند.

صحرایی با بیان اینکه موکب دارها می توانند در چهار حوزه مختلف و در قالب موکب سلامت، موکب مهربانی، موکب پویش مهر و موکب حرم عشق مشغول خدمات رسانی شوند، ادامه داد: موکب سلامت با تهیه ماسک و اقلام بهداشتی، موکب مهربانی با توزیع کمک‌های معیشتی، موکب پویش مهر با توزیع اقلام تحصیلی مورد نیاز دانش آموزان و موکب حرم عشق با هدف جمع آوری کمک جهت ادامه ساخت و سازها در عتبات عالیات راه اندازی می‌شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه سپس اشاره ای هم به کارنامه موکب های کرمانشاه در اوضاع و احوال کرونایی داشت و گفت: موکب های استان کرمانشاه همانطور که در شرایط بحرانی زلزله و سیل برای خدمات رسانی به آسیب دیدگان پای کار بودند، پس از شیوع کرونا هم در حوزه خدمات رسانی به مردم فعالیت قابل توجهی داشته اند.

صحرایی با اشاره به برپایی 10 کارگاه تولید ماسک از سوی موکب داران کرمانشاه در شرایط کرونا، تصریح کرد: این کارگاه ها بالغ بر 152 هزار عدد ماسک رایگان را بین مردم توزیع کرده‌اند.

وی ادامه داد: موکب‌داران استان کرمانشاه ورود خوبی هم در اجرای رزمایش کمک‌مومنانه داشته‌اند، به نحوی که از ابتدای شیوع کرونا تاکنون این موکب‌ها بالغ بر هشت تن برنج، 1.1 تن ماکارونی، 80 کیلوگرم روغن و ... را بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع کرده‌اند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار