کارشناس مسؤول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت: در 78 درصد موارد بازرسی شده از مطب ها، شرایط اجرای موازین بهداشتی در پیشگیری از کرونا ویروس مطلوب ارزیابی شد.
کد خبر: ۹۰۶۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳ 04 October 2020

 

 

رعایت پروتکل های بهداشتی در مطب های قزوین، 78درصد است

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین، محمد تقی سلیمانی، کارشناس مسؤول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت: در راستای اجرای ضوابط بهداشتی در پیشگیری از شیوع بیمار کرونا، 147 مطب مورد بازرسی و نظارت بهداشتی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در این بازدیدها رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مراکز درمانی دارای اهمیت بسیار بالایی است و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی پزشکان، کارکنان وارباب رجوع در این اماکن ضروری است و استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی درکنترل انتقال ویروس موثر است.

کارشناس مرکز بهداشت شهرستان قزوین با اشاره به صدور 17 اخطار برای صاحبان مطب هایی که شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نمی کنند، گفت: پرونده متخلفین به معاونت درمان و نظام پزشکی ارسال شد.

وی همچنین یادآور شد: خوشبختانه در 78 درصد موارد بازرسی شده از مطب ها، شرایط اجرای موازین بهداشتی در پیشگیری از کرونا ویروس مطلوب ارزیابی شد.

سلیمانی در پایان تاکید کرد: این نظارت ها بصورت مداوم ادامه دارد و با متخلفین برابر مقررات برخورد می گردد، همچنین از شهروندان می خواهیم در صورت داشتن شکایت مراتب را با شماره 190 مطرح نمایند.

منبع:فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار