در عملیات ماموران پلیس آگاهی استان، ۴نفر اعضاء باند سرقت خودرهای پراید مدل پائین دستگیر و ۴ دستگاه مسروقه از گاراژ محل فعاليت آنان در حاشيه شهر اراك كشف شد.
کد خبر: ۹۰۶۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸ 03 October 2020



به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ كارآگاه "کامیار چهری" رئیس پلیس آگاهی فرماندهي انتظامي استان مركزي درباره جزئیات این خبر افزود : در پي وقوع چندين فقره سرقت خودروهای سواری مدل پایین پراید در شهرستان اراك، موضوع به صورت ويژه در دستور كار كارآگاهان اين پليس قرار گرفت.
وی یادآورشد: با توجه به سرنخ هايي كه در روند رسيدگي به پرونده به دست آمد ، سارق در یکی از محله های این شهرستان شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.
این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف سارق به ۶ فقره سرقت خودرو های پراید مدل پائین با همدستی ۲تن از دوستان خود گفت: در عملیاتی جداگانه، همدستان متهم نیز دستگیر شدند.
سرهنگ "چهری" اظهار داشت: سارقان دستگیر شده در ادامه تحقیقات فنی پلیس اذعان داشتند، از آن جایی که خودروهای مدل پائین پراید از ایمنی کمتری برخوردار می باشند، بیشتر این نوع خودروها را برای سرقت انتخاب می کرده و پس از اوراق کردن وسایل آنها در مخفیگاهش، اموال مسروقه را به افراد مالخر می فروخته است.
وي با اشاره به ادامه داشتن تحقیقات پلیس افزود: در ادامه تحقیقات پلیس یک نفر خریدار اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شد.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهي انتظامي استان مركزي افزود: شهروندان هرگونه گزارش و اطلاع پيرامون شناسايي سارقين و يا تردد مشکوک افراد ناشناس در محل زندگي شان را از طريق تماس با مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار