کد خبر: ۹۰۵۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰ 03 October 2020

قطار فدک لوکس

افرادی که قطار فدک را برای سفرهای خود انتخاب می کنند با امکانات جذاب و خدمات مطلوبی روبه رو می شوند، قطار فدک تجربه فوق العاده و بی نظیری را ماسفران خود فراهم می کند. در واقع عده ای افراد از شرکت های مسافربری قطار بی اطلاع هستند یکی از این شرکت ها قطار مسافربری فدک است در ادامه با ویژگی ها و خدمات قطار فدک آشنا خواهید شد.

 

ویژگی قطار فدک

قطارهای فدک دارای چندین کوپه و واگن های بسیار لوکس می باشد، همچنین واگن های لوکس این قطار دارای مشخصات بسیار ارزنده ای است. واگن های لوکس قطارهای فدک بیشتر اقلام مورد نیاز مسافران را برای شان فراهم می کند. تمام کوپه ها و واگن های قطار هرروزه نظافت می شوند قطارهای فدک دارای سیستم صوتی و تصویری، وای فای، وجود عایق برای جلوگیری از سروصدا و همینطور سیستم تهویه هوا هستند که یکی از ویژگی های این قطارهای لوکس به شمار می آید.

 

موتورهای جداگانه

در قطارهای فدک در هر واگن موتورهای جداگانه ای وجود دارد که دارای سرعت بیشتری می باشد. این قطارها دارای ویژگی مختلف دیگری نیز هستند که آن ها را در حد هتل های چند ستاره کرده است. مهمانداران این قطار به طور شبانه روزی و 24 ساعته آماده خدمت رسانی هستند، قطار فدک حتی برای کودکان زیر 3 سال هم دارای خدماتی می باشد از جمله؛ صندلی کودک و گهواره. این قطار حتی برای افراد مسن و معلول و کم توان هم امکانی را فراهم کرده است و در صورت لزوم عده ای از افراد که نیازمند ویلچر هستند این امکان را برای شان فراهم می کند. قطار فدک دارای کلاس های بسیار لوکس دیگری از جمله؛ قطار آرگونومی، بیزینس فدک و... می باشد. به دلیل وجود عایق بندی در بدنه این قطار دارای بهترین و مطبوع ترین هوا می باشد، همچنین امکانات و ویژگی های مختلف بسیار زیاد دیگری را نیز دارا می باشد. اگر شما قصد سفر با قطارهای فدک را دارید می توانید بلیط قطار فدک را از سایت های معتبر خریداری کنید و سفر خوشی را تجربه کنید.

 

در ابتدای سفر قطارهای 5 ستاره فدک چه خدماتی ارائه می دهند؟

برای ورود مهمانان قطار پنج ستاره فدک گیت خاصی تعبیه شده است، و در این حالت دیگر نیازی نیست مهمانان برای کنترل بلیط در صف های طولانی بایستند. همچنین مهمانداران در ابتدای سفر ضمن خوش آمد گویی به مسافران منتظر آن ها بوده و با احترام و تواضع از مهمانان فدک استقبال می کنند، بعد از این که مسافران وارد قطار شدند به وسیله نوشیدنی پذیرایی می شوند. سپس در صورت درخواست مهمانان به هر فرد هدفون یا روزنامه داده می شود، تمام مسافران می توانند در صورت فشردن دکمه تعبیه شده مهمانداران را احضار کرده و درخواست خود را مطرح کنند و از با کیفیت ترین سرویس های این قطار استفاده کنند، نوشیدنی های سرد و گرم در هر ساعتی که مسافران در خواست کنند به آن ها بدون محدودیت ارائه خواهد شد.

 

منوی غذای فدک

منوی غذای سرو شده که در قطارهای 5 ستاره فدک وجود دارد توسط سرآشپز ایرانی- اتریشی و با بالاترین کیفیت ارائه شده است و به واسطه مهمانداران آموزش دیده سرو می شوند. در واقع شرکت اتریشی به نام DONHAUSER که خدمات غذایی قطار فدک را بر عهده دارد، یکی از برترین مجموعه کترینیگ ریلی در آسیا محسوب می شود. کوپه ای مجرا مرتبط با خدمات مهمانداری در این قطار در نظر گرفته شده است که به امکانات کترینگ گرم و سرد مجهز است، با وجود این امکانات غذاهای سرو شده در قطار فدک با بالاترین کیفیت و کاملا گرم می باشند.

قطار فدک

 

بلیط قطار فدک

قطارهای فدک به عنوان اولین قطار 5 ستاره ایرانی، استاندارد های حال حاضر ایران را در صنعت ریلی وارد مرحله جدیدی می کند، همچنین می توان گفت فدک تا به حال به این اهداف والای خود دست یافته است چرا که مسافران زیادی از تجربه سفر خود در مسیر تهران – مشهد بسیار خوشحال بوده اند، علی رقم این که بلیط قطار تهران مشهد افزایش قیمت داشته است اما همچنان تقاضا برای این وسیله نقلیه ایمن در بالاترین سطح خود می باشد، در واقع قطار فدک استاندارد های تعریف شده را بالا برده است و همچنین سطح رفاه را نیز در حین سفر بسیار بالا برده است که چنین امری قطار فدک را به الگویی بی نظیر در ارائه خدمات مسافرتی تبدیل کرده است.

 

ورود به کوپه های مدرن ایرانی، در داخل قطار فدک

زمانی که شما به یکی از قطارهای منحصر به فرد شرکت فدک سوار می شوید، محال است که در داخل قطار نقش و نگارهای مدرن و زیبا سنتی توجه شما را جلب نکند، نکته دیگر این که حتی مفهوم کلمه فدک هم در قطارهای این شرکت ریلی بسیار لوکس مورد استفاده قرار گرفته است. به گونه ای که طراحی خارجی و داخلی قطار فدک از باغ سرسبز فدک که در دل کویر می باشد به شکلی الهام گرفته است، ترکیب رنگ های سفید، فیروزه ای و طلایی که در این قطار مورد استفاده قرار گرفته است علاوه بر این که آرامش و راحتی را به افراد القا می کند نمای بسیار زیبا و با شکوهی را نیز مقابل چشمان مسافران قرار می دهد. زمانی که وارد کوپه قطار فدک می شود شکوه واقعی را تجربه می کنید، کنسول مرکزی کوپه مجهز به مانیتورهای مدرن می باشد که آدم را به یاد قطارهای مسافرتی فیلم های سینمایی می اندازد، برای صندلی های داخل کوپه از بافتی چرم که به رنگ سفید است استفاده شده و بالای آن پشت تخی که از جنس چوب و به رنگ زیتونی است، نمای بسیار زیبا و منحصر به فردی را ایجاد کرده است. کوپه های قطار فدک برای افرادی که قصد سفر به مشهد را دارند، قابلیت شخصی سازی دارند.

 

همه چیز برای لذت از سفر فراهم است!

قطارهای لوکس فدک در ساعت قابلیت حرکت 200 کیلومتر را دارند که موجب شگفتی و حیرت است، تمام امکانات و خدمات قطار فدک بر اساس استانداردهای قطارهای پنج ستاره فدک طراحی شده است. همچنین خدماتی که به مسافران ارائه می شود یکسان نیست به گونه ای که مسافران بسته به انتظارات خود و بودجه شان کلاس مورد نظر را انتخاب کرده و از خدمات منحصر به فرد آن بهرمند می شوند.

امکانات رفاهی دیگری که قطار فدک ارائه می دهد شامل:

ارائه حوله مرطوب

سرو نوشیدنی برای خوش آمد گویی

 استفاده کرد از ظروف چینی برای مسافران

سرو عصرانه یا صبحانه با توجه به ساعتی که قطار حرکت می کند

سرو پیش غذا، غذای اصلی و دسر

سرو نوشیدنی های گرم بعد از غذا

ارائه خدمات سرویس خواب دارای کیفیت بالا و متفاوت

همچنین برای مسافرانی که نیازمند ویلچر هستند خدماتی ارائه می شود.

 

طراحی های قطار 5 ستاره فدک

طراحی های منحصر به فردی که در قطارهای فدک صورت گرفته است یکی از بهترین مزیت های است که موجب جلت توجه مسافران می شود، می توان گفت علاوه بر این که این طراحی های در نمای خارجی قطار خود را به خوبی نشان می دهد در داخل راهرو اتاق های کوپه هم به خوبی به چشم می خورد. تمام این طراحی ها با الهام گیری از نقش های سنتی ایران به گونه های زیبا و چشم نواز خلق شده اند،

چرا قطار فدک لوکس است؟

قطار فدک با هتل

امکانات و خدمات قابل توجهی که در قطار فدک وجود دارد امکان رزو رایگان هتل با خرید بلیط می باشد، در واقع یکی از مسائل مهم در سفر به مشهد اقامت در هتل های مشهد است قطارهای 5 ستاره فدک تا حد زیادی توانسته است با گسترس خدمات و طرح تورهای قطار این دغدغه را حل کند.

 

کلاس های مختلف قطار فدک

قطار فدک در سه کلاس مختلف تقسیم بندی می شود که هر کدام از کلاس ها از لحاظ کیفیت اندکی با یکدیگر متفاوت است.

کلاس عادی یا آکونومی: در این بخش می توان به سرو غذاهای سبک و نوشیدنی های گرم و سرد و همچنین لوازم خواب کم حجم اشاره کرد.

کلاس فدک( ویژه): در این بخش سیستم های صوتی و تصویری پیشرفته ای وجود دارد همچنین دسترسی به غذاهای اصلی، دسر و نوشیدنی وجود دارد.

کلاس تجاری یا بیزینس: این بخش علاوه بر امکاناتی که در کلاس ویژه وجود داشته، برای افراد معلول و افرادی که به ویلچر نیاز دارند این امکان را فراهم کرده است همچنین برای کودکان زیر 3 سال گهواره فراهم شده است.

 

قیمت بلیط قطار فدک

می توان گفت قیمت قطار فدک نسبت به قطارهای دیگر بهای گران تری دارد، اما برای خرید بلیط قطار فدک نگرانی وجود ندارد چرا که بلیط ها در سه نوع می باشند و این امکان را به مسافران می دهد تا به راحتی بلیط خریداری کرده و سفر بسیار خوبی را تجربه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار