پس از برگزاری موفقیت آمیز جشنواره مجازندران در اسفند ۹۸ تا اردیبهشت ۹۹ اکنون در حال برگزاری مجازندران ۲ هستیم.
کد خبر: ۹۰۵۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱ 03 October 2020

به گزارش تابناک مازندران از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ؛ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران از ارسال بیش از ۳۸۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره "مجازندران۲" خبر داده و گفت: پس از برگزاری موفقیت آمیز جشنواره مجازندران در اسفند ۹۸ تا اردیبهشت ۹۹ اکنون در حال برگزاری مجازندران ۲ هستیم.

محمد شعبانی اظهارکرد: پس از تجربه موفق و مشارکت فوق العاده دانش آموزان استان در مجازندران ۱که به صورت عمومی با موضوعات دلخواه برگزار شد، معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مجازندران۲ را به صورت موضوعات اختصاصی و با محوریت محرم، دفاع مقدس، بازگشایی مدارس و سبک زندگی کرونایی کلید زد.

وی با بیان اینکه باز هم با استقبال شورانگیز، هوشمندانه و دغدغه مند دانش آموزان استان از این جشنواره مواجه شده ایم، تصریح کرد: تاکنون بیش از ۳۸۰۰اثر به دبیرخانه ارسال شد که از این تعداد بیش از ۳۵۰۰اثر در کانال جشنواره بارگذاری شد؛ از مجموع آثار رسیده حدود ۲۰۰۰اثر به موضوع محرم و بیش از ۱۰۰۰اثر به دفاع مقدس اختصاص دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه این جشنواره تا پایان مهر ۹۹ادامه دارد و اسامی منتخبان در روز دانش آموز یعنی ۱۳آبان اعلام خواهد شد، گفت: موضوعات این جشنواره اعم از محرم و حماسه حسینی، چهلمین سالگرد دفاع مقدس و بازگشایی مدارس است.

وی افزود: درباره قالب های ارسال آثار محدودیتی در وجود ندارد و دانش آموزان می توانند در قالب های متنوع (هنرهای تجسمی، موسیقی، مداحی، داستان، دابسمش، کلیپ، نمایش، پویانمایی، عکس و غیره) آثارشان را ارسال کنند.

شعبانی با بیان اینکه بازه زمانی جشنواره از اول شهریور تا ۳۰مهر ۹۹خواهد بود، افزود: جوایز نفیسی به صاحبان ۱۰۰اثر برتر، ۱۰۰نفر از ارسال کنندگان اثر (به قیدقرعه از بین تمام آثار ارسالی) و ۵۰نفر از اعضای کانال اهدا خواهد شد.

همچنین در مورد ویژگی های آثار ارسالی باید اثر متعلق به ارسال کننده باشد،مشخصات اثر شامل نام و نام خانوادگی، مدرسه و پایه، قالب اثر، موضوع، نام شهر و مدت زمان ویدئو به صورت زیرنویس (کپشنcaption) بوده و به اثر سنجاق شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار