رئیس پلیس راهور استان با ابراز تاسف از حضور امروز برخی شهروندان در پارک ها و محدوده های تفرجگاهی کلانشهر اصفهان در شرایط وخیم کرونایی، گفت: به رغم اینکه تمایلی به جریمه کردن خودروها و شهروندان نداریم، از فردا شنبه ۱۲ مهر به منظور رعایت حال کادر درمان ناگزیر به اعمال قانون هستیم.
کد خبر: ۹۰۵۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۵ 02 October 2020

سرهنگ محمدرضا محمدی اظهار کرد: با توجه به شرایط نگران کننده بیماری کرونا در استان اصفهان و بنا بر مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا، پلیس راهور از امروز در سراسر حاشیه زاینده رود، محدوده تفرجگاه‌ها، پارک‌های ناژوان و صفه و همچنین در حاشیه بزرگراه‌ها مستقر هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز وضعیت تردد در شهر اصفهان نامطلوب بود و حاشیه پارک‌ها و محدوده‌های تفرجگاهی از خودروها اشباع شده بود، در توصیه به شهروندان، اظهار کرد: لازم است شهروندان برای حفظ سلامت خود و کمک به کادر درمان در شرایط وخیم کرونایی از تردد غیرضروری بپرهیزند و در خانه بمانند.

سرهنگ محمدی ادامه داد: همکاران ما در پلیس راهور امروز به شهروندان با بلندگو تذکر می‌دادند زیرا تمایلی به جریمه کردن خودروها و مردم نداریم اما از فردا شنبه ۱۲ مهر به منظور رعایت حال کادر درمان در حوزه بهداشت و سلامت، ناگزیر به اعمال قانون هستیم.

رئیس پلیس راهور به وضعیت نامطلوب بیمارستان‌های استان اشاره و تاکید کرد: شهروندان با ماندن در خانه و پرهیز از تردد غیرضروری می‌توانند این شرایط را کنترل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار