سفیر کشور کنیا در جمهوری اسلامی ایران در نهمین نمایشگاه بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری معدن وصنایع معدنی با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان در تهران ، خواستار همکاری با مادر صنعت فولاد ایران شد.
کد خبر: ۹۰۵۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۷ 02 October 2020

بندیکت واتمبا، جمهوری اسلامی ایران را کشور صنعتی و توسعه یافته توصیف کرد و افزود: باتوجه به قابلیت‌های صنعتی جمهوری اسلامی ایران و معادن غنی در کشور کنیا، این دو کشور می‌توانند همکاری‌های مطلوب در حوزه صنعت فولاد را افزایش دهند.
وی کشور کنیا را از معادن غنی سنگ آهن برخوردار دانست و گفت: خواستار استفاده از تجربه ایرانیان برای احداث کارخانه‌های فولادی و استخراج معادن هستیم.
واتمبا در خصوص محصولات فولادی ایران نیز گفت: بر اساس اطلاعاتی که کسب کردم، تولیدات فولادی کارخانه‌های ایرانی به ویژه ذوب آهن اصفهان، محصولات باکیفیتی است و ما امیدواریم از این محصولات در صنایع ساختمان، سدسازی استفاده کنیم.
معاون روابط عمومی ذوب آهن اصفهان هم با تشریح فرایند و کیفیت محصولات این شرکت، گفت: ذوب آهن اصفهان به عنوان اولین شرکت تولید کننده مقاطع طویل در غرب آسیا ، محصولات خود را به پنج قاره دنیا صادر می‌کند.
مجید مرادیان به تولید ریل در ذوب آهن اصفهان پرداخت و گفت: ریل تولیدی در این شرکت براساس استاندارد جهانی با محصولات مشابه شرکت‌های اروپایی قابل رقابت است.
وی با اشاره به توانمندی‌های کارشناسان صنعت فولاد ایران برای سرمایه گذاری و مشارکت در بخش معادن سنگ آهن و احداث صنایع فولادی در کشور کنیا افزود: درخواست سفیر کشور کنیا به استحضار مدیریت عالی و مسئولان در ذوب آهن اصفهان می‌رسد.
نهمین نمایشگاه بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری معدن و صنایع معدنی با مشارکت ، بیش از ۷۰ شرکت داخلی از هشت تا دهم مهر در شبستان مصلای امام خمینی (ره) تهران برپا شد که ذوب آهن اصفهان محصولات جدید و دستاورد‌های خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد.
ذوب‌آهن اصفهان اولین و بزرگترین کارخانه تولیدکننده فولاد ساختمانی و ریل در ایران و بزرگترین تولید کننده محصولات طویل در خاورمیانه است که با ظرفیت ۳ میلیون و ۶۰۰ هزارتن فولاد، انواع مقاطع فولادی ساختمانی و صنعتی را تولید می‌ کند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار