نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: قیمت گذاری کالا و اجناس باید مدیریت شود.
کد خبر: ۹۰۵۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰ 02 October 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک با بیان اینکه برخی اقلام از جمله خودرو افزایش قیمت زیادی یافته است افزود: لازم است تا دستگاه‌های نظارتی فعالیت بیشتری داشته باشند.
وی با بیان اینکه استان مرکزی با وجود شرایط سخت اقتصادی در کمک‌های مومنانه کارنامه قابل قبولی دارد یادآورشد: ۱۷۰ هزار بسته حمایتی در مرحله اول، ۱۰۰ هزار بسته در عید غدیر و در دهه ماه صفر نیز شمار قابل توجهی از کمک‌های مومنانه در استان مرکزی فراهم شد.
وی با اشاره به وضعیت جنگی همسایگان در هفته اخیر افزود: ایران اسلامی به این دو کشور پیشنهاد آتش بس داده چراکه بهترین راهکار، مذاکره حکیمانه است.
امام جمعه اراک مناظره ۲ کاندید ریاست جمهوری آمریکا راشرم آور دانست وگفت: این افراد با این وضعیت می‌خواهند سرنوشت دنیا را ترسیم کنند،اینها چگونه می‌خواهند برای چند میلیون نفر جمعیت الگو باشند.
وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی قدرت دفاعی بی نظیری دارد یادآورشد: این موفقیت به راحتی به دست نیامده بلکه تحقق آن در نتیجه مجاهدت محققان و پژوهشگران است.
آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا پیاده‌روی اربعین حسینی برگزار نمی‌شود گفت: اربعین امسال با رعایت جدی دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت محدود در مصلی‌ها، امامزادگان، مساجد و خانه‌ها برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار