رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت:اجرای برنامه های اثربخش مذهبی و فرهنگی برای جوانان، به کاهش ناهنجاری های اجتماعی کمک می کند.
کد خبر: ۹۰۵۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴ 30 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی در دیدار با اعضای شورای هیأت فرهنگی مذهبی والعصر (عج) اراک افزود: با توجه به وضعیت حساس و بحرانی کشور به لحاظ شرایط اقتصادی و اجتماعی، سیاست گذاری و برنامه ریزی برای انجام امور فرهنگی و مذهبی در جامعه یک ضرورت محسوب می شود.
وی ادامه داد: امروز دشمنی دشمنان به اوج خود رسیده و در تمامی عرصه ها در حال وارد کردن هجمه به کشور هستند و مشغول ایجاد ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی می باشند به همین دلیل باید تفکر انقلابی و جهادی در ذهن مسئولین و خواص وجود داشته باشد تا بتوان با داشتن یک نگاه راهبردی این تفکر را در جامعه بسط و گسترش دهیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی اظهار داشت: دادگستری از هر گونه کمک به انجام برنامه های فرهنگی و مذهبی در سطح شهر توسط هیأت های مذهبی دریغ نخواهد کرد چراکه به خروجی کار درست فرهنگی اعتقاد داریم و معتقدیم با فرهنگ سازی مناسب در میان جوانان و نوجوانان می توان از بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی جلوگیری کرد.
وی افزود: باید یک فضای مطلوب و مناسب در اختیارتان قرار گیرد تا با آسودگی خاطر بتوانید بسیار قوی تر و محکم تر در این راه گام بردارید.
رئیس کل دادگستری استان اظهار داشت: انتظار می رود برنامه های مذهبی بصیرت بخش باشد تا جوانان هیأت را ملجأ و پناهگاه خود بدانند و با مراجعه به آنجا با تفکر انقلابی و جهادی آشنا شوند و مسیر درستی را برای زندگی خود ترسیم کنند.
در این دیدار سینا جمشیدی از اعضای شورای هیأت فرهنگی مذهبی والعصر (عج) با توضیحاتی درباره برنامه های انجام شده توسط این هیأت در مناسبت های سال، خواستار همکاری و تعامل بیشتر مسئولین اجرایی برای اختصاص یک زمین مناسب برای ایجاد حسینیه ای بزرگ در سطح شهر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار