رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) کردستان: با راه اندازی سامانه (هست اینجا) مردم کردستان می‌توانند بدون واسطه ماسک و دیگر اقام مورد نیاز خود را خریداری نمایند.
کد خبر: ۹۰۵۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵ 30 September 2020
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک در کردستان، مهدی طالبی رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان کردستان در نشستی با تابناک بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور با توجه به این که بتواند واسطه‌ها را حذف کند و همچنین ماسک سه لایه استاندارد را تولید و بدون واسطه به دست مردم ایران می‌رساند.
مهدی طالبی افزود: این ستاد اقدام به احداث یک کارخانه تولید ماسک در کشور راه اندازی کرد، همچنین ظرفیت تولید روزانه این کارخانه ۳ میلیون عدد ماسک در روز می‌باشد که در سراسر کشور تولید می‌شود.
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) کردستان درخصوص راه اندازی سامانه (هست اینجا) گفت:ستاد اجرایی فرمان حضرت امام جهت رساندن این ماسک‌ها به دست مردم ایران سامانه (هست اینجا) را راه اندازی کرد، مردم استان کردستان می‌توانند با مراجعه به این سامانه ماسک سه لایه زیر قیمت مصوب وزارت بهداشت را خریداری نمایند؛ همچنین برای این موضوع ۲۵ مرکز توزیع در سطح استان کردستان تهیه شده است.
مهدی طالبی اضافه کرد: با توجه به شیوع پیک مجدد کرونا ویروس، محلول ضد عفونی نیز به این سامانه اضافه شده است؛ توجه به بازگشایی مدارس در این ساماه نیز دانش آموزان می‌توانند با قیمت مناسب نوشت افزارایرانی – اسلامی را خریداری نمایند.
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خاطر نشان کرد: برای تهیه نوشت افزار‌های ایرانی اسلامی در این سامانه، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) با ۲۰۰ کارگاه تولید نوشت افزار قرارداد بسته است، همچنین در این زمینه کارگاه‌های نیمه تعطیل دوباره راه اندازی شد؛ باعث ایجاد ۲۰۰۰ فرصت شغلی در این کارگاه‌ها شده است.
مهدی طالبی ادامه داد: این سامانه برای بلند مدت طراحی وتهیه شده است و صرفا برای این سه قلم کالا طراحی نشده است، بلکه این سامانه در موافع ضروری و بحرانی اقلام و وسایل مورد نیاز مردم در این سامانه وجود دارد و ملت شریف ایران و استان کردستان می‌توانند که کالای‌های مورد نیاز خود را از طریق این سامانه تهیه کنند.
مهدی طالبی رئیس ستاد اجرایی فرمان امام کردستان عنوان کرد: هر یک نفر جهت خرید بسته مورد نیاز خود تنها می‌تواند هر ماه فقط یک بسته با کد ملی خود خریداری نماید و در غیر این صورت نمی‌توانند اضافه بر مازاد خود را خریداری نماید.
طالبی افزود: تا به امروز در سطح کشور بیش از ۲۰ میلیون ماسک توزیع شده است، که با توجه به استقبال مردم از این سامانه در آینده انشاالله اقلام مورد نیاز مردم در این سامانه به فروش می‌رسد.
مهدی طالبی در پیان گفت:در سطح استان ۲۱هزار بسته نوشت افزار در بین دانش آموزان نیازمند توزیع خواهد شد ، که ۱۴هزار از این تعداد به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)و ما بقی این بسته ها توسط گروه های جهادی توزیع خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار