مدیرعامل باشگاه استقلال به طور رسمی با الکساندر نوری به توافق رسیده و در این خصوص منتظر اعلام نظر نهایی هیات مدیره است.
کد خبر: ۹۰۵۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶ 30 September 2020

مدیرعامل باشگاه استقلال به طور رسمی با الکساندر نوری به توافق رسیده و در این خصوص منتظر اعلام نظر نهایی هیات مدیره است.

به گزارش ورزش سه، مدیران باشگاه استقلال که از چند روز قبل به دنبال استخدام الکساندر نوری هستند، ظاهرا با این مربی ایرانی- آلمانی به توافق رسیدند. احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال این مساله را رسمی اعلام کرد.
مدیرعامل باشگاه استقلال، در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه درباره وضعیت سرمربی فصل پیش روی آبی‌ها گفت: «توافقات لازمه با آقای الکس نوری انجام شده و بنده طی نامه‌ای به اعضای هیات مدیره هم این موضوع را اعلام کرده‌ام. در حال حاضر منتظر نظر نهایی عزیزان در هیات مدیره هستم تا قرارداد با آقای نوری را رسمی کنیم.»

این در حالی است که قرار بود هیات مدیره استقلال امشب تشکیل جلسه بدهد و درباره موضوعات اخیر این باشگاه به بحث و بررسی بپردازند. منتهی گفته می‌شد با نظر اعضای هیات مدیره این جلسه هم برگزار نمی‌شود. حالا سعادتمند که شایعاتی درباره جدایی اش از مجموعه باشگاه هم مطرح است صحبت از توافق با نوری به میان آورده و باید دید در این شرایط چه اتفاقات جدیدی را شاهد خواهیم بود.

از سوی دیگر گفته می‌شد که الکساندر نوری و استقلال بر سر پرداخت ریالی و دلاری مبلغ قرارداد به مشکل خورده‌اند و حالا که سعادتمند از توافق با او حرف زده، باید دید این توافق چگونه انجام شده که نیازمند تایید هیات مدیره است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار