یداله شکری در گفتگو با تابناک:
فرماندار ثلاث باباجانی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تشدید آن ۱۹محدودیت ستادهماهنگی مدیریت کرونای استان در شهرستان لازم واجراست.
کد خبر: ۹۰۵۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 30 September 2020

یداله شکری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهارکرد:آمار آنفولانزا در شهرستان بالاست واین می تواند در افزایش مبتلایان به کوید۱۹خطر آفرین باشد .

وی خاطر نشان کرد: باید بارعایت فاصله گذاری اجتماعی،زدن ماسک ،راه اندازی کاروان های تبلیغی و فرهنگی جامعه را مصون از بیماری کنیم و با افراد متخلف برخورد قانونی می شود.

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی افزود:امروز هزینه بیماری 'بستری 'درمان برای مردم سنگین است و همه ما باید یک هدف مشترک در کنار ستاد مدیریت کرونا باشیم وبا تعاون و همکاری سهمی در پیشگیری این بیماری داشته باشیم.

شکری تاکید کرد:قدرت سرایت کرونا نسبت به گذشته بیشتر شده است و از همین جا از همه روحانیون 'گروه ها و کمپین های مردمی 'بزرگان منطقه 'رسانه ها و فعالین مجازی و هرکسی دل در گروه سلامت مردم دارند درخواست دارم همچون روزهای اول پای کار بیایند بخصوص در این فصل و زمستان وارد مرحله ای رو به رشد شده ایم وبا وجود همه تلاش ها 'سختگیری ها'اعمال محدودیت ها 'و تلاش های خود مردم آمار شهرستان بالا رفته و متاسفانه  عده ای عادی برخورد می کنند و این موضوع را انکار می کنند.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار