خلیل حیدری در گفتگو با تابناک:
مدیر کل گمرکات استان کرمانشاه گفت: طرح جامع گمرک بعد از عبور از موانع و مشکلاتی که وجود داشت ٢٨ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
کد خبر: ۹۰۵۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 30 September 2020

خلیل حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهارکرد:طرح جامع گمرک پرویزخان در دو فاز ۲۵ هکتاری و ۱۵ هکتاری از اواخر ۱۳۹۷ آغاز به کار کرده است یکی از پروژه های مهم زیر ساختی در حوزه مرزها با هدف ساماندهی محوطه تخلیه بارگیری و اجرای جداول برای تسهیل در روند صادرات در حال فعالیت است.

وی افزود: متاسفانه چندی پیش شاهد کندی روند کاری آن بوده ایم که درنتیجه موجب اختلال و بروز مشکلاتی در روند تجارت بوده است، طبق آخرین گزارشات از ناظر گمرکات استان هم اکنون کار با سرعت بیشتری نسبت به گذشته در حال انجام است.

مدیر کل گمرکات استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه علیرغم مشکلات و موانع موجود در حال حاضر کار با سرعت در حال انجام است و امید می رود تا پایان سال شاهد اتفاقات بهتری در این زمینه باشیم، خاطر نشان کرد: بدیهی است با توجه به شرایط کنونی و مشکلات اقتصادی که از این رهگذر دامن همه پروژه ها را گرفته است این پروژه هم با موانعی رو به رو بوده که موجبات کندی کار را فراهم آورده است.

حیدری با اشاره به پیشرفت ۲۸ درصدی این پروژه، تاکید کرد: با پشت سر گذاشتن مشکلات هم اکنون شرایط بهتری را برای ادامه کار تجربه می کنیم که صرف نظر از حاشیه ها و تعارضات که در خروجی کارها بی تاثیر نیست، تا پایان سال شاهد پیشرفت فیزیکی و تسهیل در روند کار باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار