رئیس پلیس فتا البرز از دستگیری کلاهبردار اینستاگرامی که اقدام به تبلیغ فروش گوشی تلفن همراه از شهروندان کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶ 30 September 2020

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ محمد اقبالی گفت: در پی ارجاع پرونده ای به پلیس فتا شهرستان ساوجبلاغ مبنی بر این که یک صفحه اینستاگرامی با تبلیغ فروش گوشی تلفن همراه ، از  ۲ نفر از شهروندان مبلغ ۲۱۰ میلیون ریال در ازای ارسال پستی موبایل دریافت کرده و پس از واریز وجه توسط مالباختگان، دیگر پاسخگوی آن ها نبوده ، بررسی موضوع در دستورکار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا البرز افزود: ماموران در اقدام اول حساب مقصد وجوه مالباختگان را مسدود و با انجام اقدامات پلیسی و فنی موفق به شناسایی متهم در یکی از استان های مرکزی کشور شدند.

سرهنگ اقبالی گفت: متهم ابتدا منکر انجام هرگونه کلاهبرداری اینترنتی بود اما با مشاهده مستندات پلیسی به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۲ فقره کلاهبرداری با راه اندازی یک صفحه اینستاگرامی فروش گوشی موبایل اقرار کرد.

او افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس فتا البرز گفت: کاربران در صورت خرید اینترنتی در نظر داشته باشند که حتما از از سایت های معتبر استفاده کرده و فریب پیج های اینستاگرامی و کانال های تلگرامی را نخورند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار