رییس شورای شهر کرمانشاه، تکمیل پروژه قطار شهری را آرزوی شهروندان دانست و گفت: قرار است در سال ۹۹ مبلغ هزار میلیارد تومان برای این پروژه اختصاص یابد.
کد خبر: ۹۰۵۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹ 30 September 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،طیب حیدری گفت: اعتبارات خوبی را برای قطار شهری پیش‌بینی کردیم و براساس وعده‌های دولت قرار است هزار میلیارد تومان جذب کنیم و علاوه بر آن شهرداری هم مبلغی را برای تکمیل این پروژه در نظر می‌گیرد.

این عضو شورای شهر در خصوص نحوه تخصیص این مبلغ هم گفت : بخشی از این اعتبار عمرانی و بخشی هم در قالب اوراق مشارکتی است که بازپرداخت ۵۰ درصد از آن را دولت و ۵۰ درصد را هم شهرداری بر عهده می‌گیرد.

وی هدف شورای شهر و شهرداری را ایجاد رضایتمندی در شهروندان دانست و اظهار داشت: هدف ما این است تا پایان شورای شهر پنجم این وعده محقق شود و اگر نشد امیدواریم در دور بعد انجام شود.

حیدری اولویت کاری شورای شهر در سال پایانی را تکمیل و پیگیری طرح‌های نیمه‌تمام شهری دانست و گفت: علاوه بر پیگیری قطار شهری، تقاطع‌ غیرهمسطح میدان امام در سال ۹۹ به اتمام می‌رسد و بعد از آن تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه شروع می‌شود.

رییس شورای شهر کرمانشاه، پروژه تله کابین را هم یکی دیگر از آرزوهای مردم کرمانشاه عنوان کرد و ادامه داد: این پروژه هم به خوبی در حال پیشرفت است که تا پایان سال ۹۹ بخشی از آن به اتمام می‌رسد.

شهرستان کرمانشاه بیش از یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را در خود جا داده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار