مدیرکل کمیته امداد استان ایلام:
مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: هم اکنون بیش از هفت هزار دانش آموز نیازمند در این استان مورد حمایت کمیته امداد بوده که از این تعداد ۳۰ درصد آنها نیازمند لوازم کمک آموزشی هوشمند هستند.
کد خبر: ۹۰۵۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵ 30 September 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ قنبر موسی نژاد در دیدار با جمعی از مدیران بانکی استان بیان کرد: در صورت مشارکت مردم نوع دوست این استان در کمک به تهیه این اقلام، چنانچه نصف هزینه خرید این لوازم تأمین شود کمیته امداد نسبت به تهیه این وسایل کمک آموزشی برای خانواده‌های مددجو اقدام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه شرایط امروزی سبک زندگی مردم را تغییر داده است، گفت: متناسب با چنین تغییراتی نیازهای مردم و قشر مددجوی این استان هم تغییر کرده است.

مدیرکل امداد استان ایلام در ادامه افزود: رویکرد اغلب مردم در کمک به نیازمندان همچنان به شکل سنتی است در حالی که هم اکنون با توجه به بیماری کرونا و مجازی شدن آموزش در مدارس، به عنوان مثال لوازم کمک آموزشی و تحصیلی هوشمند یکی از نیازهای ضروری دانش آموزان مددجوی در این استان است.

موسی نژاد به مشارکت خوب مردم این استان در شور عاطفه‌ها اشاره کرد و گفت: خوشبختانه تاکنون مشارکت مردم این استان مطلوب بوده و تاکنون ۷۰ درصد پیش بینی‌های ما در این زمینه محقق شده است اما نیازهای دانش آموزان با توجه به مشکلات اقتصادی امروز بسیار بیشتر از این رقم از کمک‌ها است./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار