مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه حدود ۱۳۹میلیون ریال فروش کارت‌های متفرقه سوخت در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۲ 29 September 2020
فرمانده انتظامی استان همدان از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و بدون مجوز خبر داد و گفت: ارزش این محموله به نظر کارشناسان مربوطه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

به گزارش ایرنا، پلیس سردار بخشعلی کامرانی صالح افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در ادامه طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی، حین گشت زنی هدفمند و کنترل و رصد حوزه استحفاظی در جاده همدان –تهران به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شده و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

جریمه حدود ۱۳۹ میلیون ریالی فروش بنزین در همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه حدود ۱۳۹میلیون ریال فروش کارت‌های متفرقه سوخت در همدان خبر داد.

داریوش جودکی افزود: حسب گزارشات مردمی و شکایت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان مشخص شد چهار نفر از کارگران یکی از جایگاه‌های همدان با نگهداری تعدادی کارت سوخت تاکسی و نیسان سوخت یارانه‌ای آنان را خارج از شبکه می‌فروختند.

وی ادامه داد: شعبه پنجم تعزیرات حکومتی همدان پس از احضار چهار نفر کارگر جایگاه و سه نفر راننده صاحب کارت مشخص شد مقدار یک هزار و ۲۵۳ لیتر بنزین به صورت غیرقانونی به فروش رفته است.

جودکی گفت: این شعبه پس از جری تشریفات قانونی علاوه بر الزام به عرضه سوخت در شبکه رسمی هفت نفر متهم را در مجموع به پرداخت مبلغ ۱۳۹ میلیون و ۹۰۸ هزار و ۳۴۰ ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

دستگیری چهار سارق حرفه‌ای در فامنین

فرمانده انتظامی فامنین، از دستگیری چهار سارق در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی شهروندان، ماموریت‌های مختلفی توسط پلیس این شهرستان انجام گرفته است.

سرهنگ علی حسن حیدری افزود: در نتیجه اجرای این ماموریت‌ها در ۴۸ ساعت گذشته از این سارقان چهار فقره سرقت شامل یک فقره قطعات و لوازم خودرو، یک فقره سرقت منزل، یک مورد سرقت ادوات کشاورزی و یک مورد پلاک مسروقه کشف شد.

وی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، مقادیر زیادی از اموال مسروقه کشف و پس از شناسایی به مالباختگان تحویل شد.

سرهنگ حیدری بیان کرد: در اجرای این طرح، ۲ خرده فروش مواد مخدر و چهارمتهم در حوزه سایر جرایم دستگیر و ۱۱ دستگاه وسایل نقلیه متخلف نیز توقیف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی از اهداف جدی و مستمر پلیس است و شهروندان هم می‌توانند در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار