نماینده و بازرس ویژه استاندار کرمانشاه در امورات اجرایی گفت: با توجه به ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدای رضوان مدنی کتاب خاطرات برادر این شهدا دیر چاپ شده است.
کد خبر: ۹۰۴۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵ 29 September 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر، جعفر همتی ظهر امروز در مراسم رونمایی از کتاب حاج ذبیح (خاطرات شفاهی حاج حسین رضوان مدنی برادر سه شهید دفاع مقدس)، اظهار کرد: خیلی دیر این کتاب چاپ شد و به دست علاقمندان رسید، حاج ذبیح فرزندان عزیزش که از بهترین فرزندان جامعه بودند و داماد عزیزتر از فرزندش را برای مبارزه با دشمن و دفاع از آب و خاک به جبهه فرستاد.

نماینده و بازرس ویژه استاندار کرمانشاه در امورات اجرایی با اشاره مشاهده عینی رشادت‌های فرزندان حاج ذبیح در جبهه‌ها، افزود: برای ما مرزنشینان جنگ هشت ماه زودتر از حمله بعثی‌ها به کشور آغاز شد و دیرتر از تاریخ رسمی تمام شد.

وی خاطر نشان کرد: از یک‌هزار و ۲۸۰ کیلومتر مرز مشترک ایران و عراق، ۳۷۱ کیلومتر آن را مردم استان کرمانشاه «برادران اهل سنت، اهل تشیع و اهل حق» با همراهی مرزبانان محافظت کردند.

همتی تاکید کرد: درست است که استان کرمانشاه ۹ هزار و۸۰۰ شهید را در دفاع مقدس تقدیم کرده، اما باید به این نکته توجه کرد که بیش از ۱۶ هزار شهید غیر از استان کرمانشاه در مبارزه با دشمن در استان ما به شهادت رسیده اند.

وی گفت: در دفاع مقدس ۱۲ تیپ از سپاه، هوانیروز قهرمان، لشکر ۸۱ زرهی و گردان‌های ارتش در کلیه محورها با دشمن و همزمان با ضد انقلاب مبارزه می‌کردند.

نماینده و بازرس ویژه استاندار کرمانشاه در امورات اجرایی با اشاره به بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ بار موشک باران و بمباران کرمانشاه، گفت: مبارزه با دشمن، ضد انقلاب و مقاومت در برابر عملیات‌ها و حملات موشکی و بمباران‌ها برای مردم کرمانشاه به عنوان یک افتخار ثبت شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار