کد خبر: ۹۰۴۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹ 29 September 2020
آقازاده کاهش تورم را از برنامه های مجلس یازدهم دانست وگفت: امید واهی به خارج از مرزها و نادیده گرفتن ظرفیت های داخل مشکل امروز کشور است.
 

 

«سیدعلی آقازاده» در گفت‌وگو با خبرگزاری شبستان در رشت با اشاره به تلاش مجلس یازدهم برای کاهش دغدغه مردم در معیشت، اقتصاد و اشتغال اظهار کرد: مجلس یازدهم امروز از یک سو با حجم وسیعی از توطئه‌ها، تحریم‌ها و خباثت‌های دشمنان خارجی و نیز با اوج ناکارآمدی، دنیا طلبی و نفوذ عوامل بیگانه در حوزه‌های مختلف داخلی و  فساد افسار گسیخته مواجه است.

 

نماینده مردم رشت در مجلس اولویت‌های مجلس یازدهم را معیشت، اقتصاد، مسکن، اشتغال جوانان و  مبارزه با فساد و رانت‌خواری دانست وافزود: نمایندگان مردم در مجلس یازدهم اهتمام جدی نسبت به کاهش تورم و گرانی‌های آزاردهنده دارند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وظیفه دولت در کاهش مشکلات اقتصادی کشور با توجه به وعده های صد روزه، گفت: امید بستن به خارج و نادیده گرفتن ظرفیت‌های داخل کشور از دلایل مشکلات امروز کشور است.


نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ظرفیت استان گیلان به دلیل شرایط اقلیمی در حوزه کشاورزی و گردشگری خاطرنشان کرد: استان گیلان با توجه به شرایط اقلیمی فرصت منحصر به فردی در کشاورزی و گردشگری دارد که می تواند اقتصاد و اشتغال استان را تقویت کند اما متاسفانه کشاورزی و گردشگری به دلیل فراهم نبودن زیرساخت‌های لازم در استان مغفول مانده است.


آقازاده با اشاره به وضعیت زیست محیطی استان، تصریح کرد:  متاسفانه استان گیلان با مشکلات زیست محیطی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند مشکلاتی از جمله دو رودخانه شهر رشت، تالاب‌ها و پسماندهای استان به خصوص پسماند مرکز استان، سراوان و سایر محیط‌های طبیعی که سرعت در روند تخریب آنها مایه نگرانی عمومی بوده و متاسفانه مسئولین استانی و کشوری تنها نظاره‌گر صحنه هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار