شهردار فردیس:
شهردار فردیس با اشاره به اینکه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی این شهرداری دارای 7 ایستگاه آتش نشانی فعال و 2 ایستگاه نیمه کاره است، گفت: تکمیل ایستگاه های نیمه کاره سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۰۴۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴ 29 September 2020

تکمیل ایستگاه های نیمه کاره سازمان آتش نشانی در دستور کاربه گزارش «تابناک البرز» مصطفی سعیدی سیرایی در آیین دیدار با آتش نشانان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس که به مناسبت گرامیداشت روز ملی آتش نشان انجام شد، ضمن تبریک این روز، اظهار کرد: آتش‌نشانان مجاهدان عرصه ایثار و فداکاری هستند که بی ادعا و خالصانه در برابر حوادث طبیعی و پیش بینی نشده جان خود را در طبق اخلاص می‌گذارند و به عمق خطر می‌روند تا آسایش و رفاه شهروندان تأمین شود.

وی در ادامه افزود: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس همواره پیش قراول تأمین سلامت و ایمنی شهروندان به خصوص در ایام شیوع ویروس کرونا بوده است.

شهردار فردیس با بیان اینکه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس دارای ۷ ایستگاه فعال و ۲ ایستگاه نیمه کاره است که به زودی به بهره برداری می رسد، گفت: با تجهیز این ایستگاهها و تامین نیروی انسانی در بدنه سازمان آتش نشانی می توان هنگام بروز حوادث خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه کرد.

وی عنوان کرد: طبق آمار موجود نیروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس هنگام بروز حوادث به محض اطلاع در محل حادثه حاضر می شوند که این مهم شایسته تقدیر است.

سعیدی سیرایی با تاکید بر لزوم حرکت در راستای استاندارد سازی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس، خاطرنشان کرد: این اقدام در بهبود روند فعالیت آتش نشانان و خدمات رسانی به شهروندان تاثیر به سزایی دارد.

به گفته وی، امید داریم با حمایت های همه جانبه اعضای شورای اسلامی شهر فردیس مشکلات مجموعه آتش نشانی رفع و به استاندارد های تعریف شده برای این سازمان برسیم.

شهردار فردیس تصریح کرد: اکنون در هفتم مهر که به عنوان روز آتش‌نشان نامگذاری شده است، اینجانب بر خود وظیفه می‌دانم از ایثار و مجاهدت همکاران خود در سازمان آتش‌نشانی قدردانی کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار