مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام، گفت: در نیمه نخست امسال بیش از 253 هزار مسافر در ایلام جابه جا شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 79 درصد کاهش داشته است.
کد خبر: ۹۰۴۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵ 29 September 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ نورالله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام، گفت: در 6 ماهه اول امسال 253 هزار و 248 مسافر در 54 هزار و 179 سفر در استان ایلام جابجا شده که با توجه به شیوع ویروس کرونا تعداد سفر 51 درصد و تعداد مسافر ۷۹ درصد کاهش داشته است. 
 
وی افزود: رعایت فاصله گذاری اجتماعی، ضدعفونی وسایل حمل و نقل عمومی جاده‌ای قبل از حرکت و الزام کارکنان شرکت‌های مسافری، رانندگان و مسافران به استفاده از ماسک از جمله موارد مورد تأکید این اداره کل به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در ناوگان حمل و نقل عمومی بوده که مورد توجه فعالان این بخش قرار گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام، گفت: بیش از 1280 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی شامل اتوبوسی، مینی بوسی و سواری بین شهری در استان فعالیت دارند. 
 
وی ادامه داد: در حال حاضر فروش اینترنتی یا حضوری بلیت وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس با رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام می‌شود./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار