کد خبر: ۹۰۴۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶ 29 September 2020
 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان گفت: سومین مرحله از رزمایش کمک‌های مؤمنانه برگزار و ۲۱۳ بسته معیشتی به قیمت تقریبی هر بسته ۵۵ هزار تومان آماده و بین نیازمندان توزیع شد.

 سیروس بیدریغ در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در لاهیجان درباره اجرای سومین مرحله کمک‌های مؤمنانه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان اظهار کرد: کمک به همنوعان و هم‌وطنان و گره‌گشایی از آنان در حد توان به‌ویژه در شرایط حساس ناشی از کرونا وظیفه هر انسان و رسالت دانشگاهیان است.

وی گفت: میزان کمک‌های جمع‌آوری شده با محور دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان، نشان‌دهنده اعتماد مردم به دانشگاه آزاد اسلامی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان ادامه داد: با وجود اینکه این کمک‌ها در ایام ماه محرم جمع‌آوری شده و بسیاری از هموطنان و دانشگاهیان در آن  ایام به مراسم و  هیئت‌های عزاداری  مختلف کمک کرده و  یا مشارکت داشتند، دعوت این دانشگاه را لبیک گفته و در این راستا کمک‌های قابل توجهی جمع‌آوری شد.

بیدریغ با بیان اینکه در این مرحله ۲۱۳ بسته معیشتی به قیمت تقریبی هر بسته ۵۵ هزار تومان آماده توزیع شد، ادامه داد: هر بسته‌ شامل یک بطری روغن، یک بسته سویا، یک قوطی تن ماهی، یک بسته ماکارونی و قوطی رب گوجه است که در اختیار محرومان قرار می‌گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با بیان  اینکه تقریبا ۱۲ میلیون تومان کمک مالی در این مرحله جمع‌آوری شده است، ادامه داد: سعی می‌شود با فرهنگ‌سازی و دقت در توزیع و حفظ امانت‌‌داری، فعالیت‌های ادامه‌دار برای کمک به نیازمندان در این واحد دانشگاهی انجام شود.

عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه تاکنون سه مرحله کمک‌های مؤمنانه در سال جاری با همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار شده است، افزود: سال جاری بیش از  ۳۰ میلیون تومان برای کمک به محرومان توسط واحد لاهیجان جمع‌آوری شده است و جا دارد از  همه خیّران و همکاران دانشگاهی که در این امور خداپسندانه مشارکت کردند، قدردانی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار