مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان گفت: امدادگران این استان در شش ماه نخست سال جاری به چهار هزار و ۶۷۵ نفر امدادرسانی کردند.
کد خبر: ۹۰۴۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱ 28 September 2020

علی محمدهاشمی افزود: : این افراد در قالب هزار و 266 حادثه مختلف در این استان امدادرسانی شده است. 

 وی با بیان اینکه چهار هزار و ۷۴ نیروی عملیاتی در قالب یک هزار و ۴۱۹ تیم در امدادرسانی به حوادث شش ماهه گذشته شرکت داشتند، تصریح کرد : یک هزار و ۱۷۵ دستگاه خودرو امدادی در این حوادث به کارگیری شد.

وی اظهارداشت: این حوادث شامل ۶۱۱ حادثه جاده ای، ۲۹۳ مورد حادثه شهری ، ۱۳۸ مورد خدمات حضوری ، ۱۲۶ مورد صنعتی و کارگاهی ، ۵۹ مورد حادثه کوهستان،  ۱۷ مورد حادثه ساحلی، چهار فقره آتش سوزی مرتع ، ۱۳ مورد سیل و آبگرفتگی، ۲ مورد ریزش آوار ، یک مورد برف و کولاک، ۱۲ مورد خدمات مناسبتی ، یک مورد حادثه هوایی و یک مورد توفان بوده است.

هاشمی گفت: در این حوادث چهار هزار و ۶۷۵ نفر دچار حادثه شدند که از این تعداد ، ۹۲۶  نفر از مصدومین به مراکز درمانی انتقال یافتند و۲۴۷ نفر سرپایی درمان شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان با اشاره به آمار بالای حوادث جاده ای  به رانندگان توصیه کرد در مسیر جاده‌ها با رعایت نکات راهنمایی و رانندگی و عمل به توصیه‌های پلیس از بروز حوادث دلخراش جلوگیری و در صورت بروز حادثه با شماره تلفن ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار