علی تشنه دل:
به گزارش تابناک سمنان: علی تشنه دل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان بابیان اینکه احیای معادن یکی از رویکرد‌های مهم این سازمان برای ایجاد رونق اقتصادی است، گفت: ۵۲ درصد معادن استان با مشکل رکود بازار مواجه هستند.
کد خبر: ۹۰۴۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷ 28 September 2020

علی تشنه دل - خبرگزاری بازار - سایت خبری بازار

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان پیش از ظهر دوشنبه در جلسه مولدسازی معادن استان سمنان به میزبانی استانداری بابیان اینکه بالغ‌بر ۵۲ درصد معادن استان به دلیل رکود بازار، مشکلات اقتصادی و عدم بازدهی مناسب تعطیل شدند، اظهار داشت: ۱۶ مورد معدن غیرفعال در استان با مشکل مخالفین دستگاه‌های اجرایی و معارضین محلی مواجه هستند.

وی با تأکید بر اینکه ۲۳ معدن پشتیبان در استان وجود دارد که تأمین نیاز کارخانه‌های بزرگ تولیدی به مواد اولیه را بر عهده‌دارند، گفت: معادن بزرگ با فرسودگی ماشین‌آلات مواجه هستند که طرح نوسازی این ماشین‌آلات در دستور کار است.

علی تشنه دل با اشاره به اینکه رفع مشکلات معادن به‌عنوان یک ضرورت برای ایجاد رونق اشتغال و اقتصاد در جامعه دنبال می‌شود، تصریح کرد: ۹ مورد از معادن غیرفعال به دلیل مشکل ایمنی در حال حاضر غیرفعال شدند.

تشنه دل خاطرنشان کرد: ۱۵ مورد معادن تعطیل نیز با مشکل عدم توجیه اقتصادی به‌واسطه نبود زیرساخت مناسب برای برداشت مواجه هستند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار