مدیرکل راه و شهرسازی قم:
مدیرکل راه و شهرسازی قم گفت: تاکنون یک هزار و ۴۱۵ راننده برون‌شهری این استان تسهیلات ویژه بنگاه‌های آسیب‌دیده از کرونا دریافت کرده‌اند.
کد خبر: ۹۰۴۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷ 28 September 2020

به گزارش تابناک قم، حسن صبوری در این زمینه افزود: یک هزار و ۹۴۲ نفر راننده برون‌شهری استان برای دریافت این وام در سامانه کارا ثبت‌نام کردند که از این تعداد یک هزار و ۴۱۵ راننده موفق به دریافت وام ۶۰ میلیون ریالی شدند.

وی با بیان این‌که پرونده ۵۲۷ متقاضی در مراحل اداری بانک‌ها قرار دارد، اضافه کرد: سهم تسهیلات درخواستی برای یک هزار و ۹۴۲ راننده برون‌شهری قم، ۱۱۶ میلیارد ریال است.

وی در خصوص ثبت‌نام شرکت‌های مسافربری جاده‌ای، هوایی، هواپیمایی برای دریافت وام ۱۲ میلیونی کرونا نیز گفت: این استان از بیش از ۴۵ شرکت مسافربری جاده‌ای، هوایی و هواپیمایی برخوردار است که از این تعداد ۳۲ شرکت با مجموع ۱۱۶ نفر نیروی بیمه‌شده، درخواست دریافت وام خود را در سامانه کارا ثبت کرده‌اند.

صبوری افزود: سهم این شرکت‌ها برای دریافت وام ۱۲۰ میلیون ریالی، بیش از ۲۰ میلیارد ریال است.

در استان قم یک هزار و ۶۹۸ راننده با ۷۱۶ دستگاه اتوبوس در بخش حمل‌ونقل مسافر و چهار هزار و ۷۴۷ راننده نیز با ۳ هزار و ۳۱۷ دستگاه باری از جمله کامیون، خاور و تریلی نیز در بخش حمل‌ونقل کالا مشغول فعالیت هستند.

۳۰ شرکت حمل‌ونقل مسافر در پایانه مسافربری قم مستقر است که به‌طور میانگین در هر شرکت هشت کارمند شاغل هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار