مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان از اجرای پویش ملی اجر به آجر در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: در طرح آجر به آجر به دنبال فرهنگ سازی هستیم.
کد خبر: ۹۰۴۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳ 28 September 2020

رضا سرحدی نیا امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان اظهار کرد: از مهر سال گذشته تا کنون ۱۵۰۰ کلاس درس به فضای آموزشی استان اضافه  شده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان افزود: در حوزه استاندارد سازی فضاهای آموزشی در سال ۹۸ بالغ  تعداد زیادی از بخاری های نفتی را جمع آوری کرده ایم.

وی از جمع‌آوری مدارس خشتی گلی در استان  خبر داد و گفت: سال گذشته ۴۰۰ کلاس درس خشتی و گلی در استان موجود بود که با اقدامات صورت گرفته و حرکت جهادی تمام مدارس خشتی و گلی جمع آوری شده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان افزود: مدارس غیر استاندارد داریم که تلاش می کنیم این مدارس نیز با کمک خیرین استاندارد سازی شوند.

وی گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان سهم اعتبارات استان برای پروژه های  نیمه تمام خیری استان است  که
۱۰ درصد کل کشور به استان ما اختصاص پیدا کرده است

اجرای پویش ملی آجر به آجر در سیستان و بلوچستان

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان از اجرای پویش ملی اجر به آجر در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: در طرح آجر به آجر به دنبال فرهنگ سازی هستیم.

وی افزود: هدف ما فرهنگ سازی مردم است تا فرهنگ مشارکت در بین مردم تقویت شود و حفظ و نگهداشت مدارس دغدغه همگانی شود.

 سرحدی نیا مدیر کل نوسازی مدارس استان سیستان و بلوچستان در ادامه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فضاهای آموزشی و اقدامات انجام شده و دست اجرای این اداره کل و معرفی و تبیین اهداف پویش ملی آجر به آجر با معرفی وب سایت مهر مدرسه افزود: برای استان سیستان و بلوچستان دو پروژه ۳ و ۶ کلاسه را در این سامانه تعریف شده است و از تمامی هم وطنان و هم استانی های دعوت می کنیم تا با پرداخت هزینه حتی یک آجر در ساخت این مدارس مشارکت کنند.

مدیرکل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان هدف پویش ملی آجر به آجر را جمع آوری کمک های خرد هموطنان عنوان کرد: آنچه برای ما مهم است بحث فرهنگ سازی مشارکت عموم مردم در ساخت مدارس است تا هر شخصی با هر سطح درآمد که دغدغه ساخت فضاهای آموزشی را دارد بتواند در این امر خیر و خداپسندانه مشارکت کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار