معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از آغاز توزیع واکسن آنفولانزا در استان خبر داد و گفت: این مرحله از توزیع و تزریق واکسن آنفلوآنزا برای کادر بهداشت و درمان است.
کد خبر: ۹۰۴۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵ 28 September 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، ابراهیم شکیبا امروز در جمع اصحاب رسانه از آغاز توزیع واکسن آنفولانزا در استان خبر داد و اظهار داشت: این مرحله از توزیع و تزریق واکسن آنفلوآنزا برای کادر بهداشت و درمان از جمله پزشکان، پرستاران، رزیدنت‌ها، اینترن‌ها و همچنین تمامی کارورزها و کارآموزها که در حال آموزش هستند، است.

وی از ادامه داد: تیم‌های معاونت بهداشتی دانشگاه جهت توزیع، تزریق واکسن آنفلوآنزا و ثبت در سامانه برای پرسنل بهداشتی و درمانی به مراکز تابعه دانشگاه و بیمارستان‌های کل استان اعزام شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه سهمیه واکسن آنفلوآنزا را زا 250 هزار دُز اعلام کرد و گفت: واکسن آنفولانزا به صورت مرحله مرحله به استان داده می‌شود که مرحله نخست با یک هزار و 700 دُز واکسن آنفلوآنزا مخصوص کادر بهداشت و درمان است.

وی با اشاره به اولویت گروه‌های در معرض خطر در مراحل بعدی توزیع واکسن، ادامه داد: کار توزیع در مراحل بعدی اختصاص سهمیه استان براساس پروتکل‌های ابلاغی انجام خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار