مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه با بیان اینکه هم‌اکنون ۱۸۰ نیروی عملیاتی و ستادی داریم، گفت: ۱۱ ایستگاه نیز در سطح شهر کرمانشاه فعال است.
کد خبر: ۹۰۴۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱ 28 September 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،آتشپاد غلامرضا رضایی به مناسبت روز «آتش‌نشان و ایمنی» به وجود 180 نیروی عملیاتی و ستادی در سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه، اظهار داشت: امسال ۱۰۰ نفر نیرو در سازمان جذب و استخدام شد.

وی به فعالیت ۱۱ ایستگاه در سطح شهر کرمانشاه اشاره کرد و افزود: کمبود به لحاظ نیرو در آتش‌نشانی کرمانشاه نداریم، اما کمبود ایستگاه با توجه به وسعت و جمعیت شهری کرمانشاه، محسوس است که ایجاد ایستگاه را امسال در برنامه داریم.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه با بیان اینکه مشکل خاصی در بحث تجهیزات آتش‌نشانی هم نداریم، ادامه داد: امسال خوشبختانه شهرداری ۸ میلیارد تومان تجهیزات آتش‌نشانی خریداری و در اختیار سازمان گذاشته است.

وی تصریح کرد: البته با توجه به افزایش آپارتمان‌سازی و ارتفاع ساختمان‌ها به نردبان بیشتر از 32 متری برای انجام عملیات‌ها نیاز داریم که بنا است در این راستا اقداماتی صورت گیرد.

رضایی در خصوص استخدام نیرو از بین بانوان برای سازمان، گفت: سه سال پیش، استخدام از بین خانم‌ها داشتیم که چهار نفر استخدام شد، البته 100 نفری هم به صورت داوطلب با سازمان همکاری دارند، اما امسال استخدام نیروی زن نداشتیم.

وی به سختی کار آتش‌نشانان و اینکه جزء مشاغل سخت محسوب می‌شود اشاره کرد و گفت: نیروهای آتش‌نشانی 24 ساعت سرکار و 48 ساعت استراحت دارند، تنها عشق و علاقه به خدمت سبب ارائه خدمت در عملیات‌ها که بیشتر آن‌ها با خطر مواجه است، می‌شود.

رضایی در پایان، گفت: سختی این کار بسیار بالا است به طوری که آتش‌نشانان بعد از 20 سال کار متوالی، البته با میل و رضایت خود می‌توانند بازنشسته شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار