استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه راه عبور از فتنه‌های آخرالزمان الگوگیری و پیگیری خط امام است گفت: امام خمینی(ره) فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است و ما امروز این مزیت را داریم که شیطان در قالب آمریکا مجسم شده است.
کد خبر: ۹۰۴۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷ 28 September 2020

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان در مراسم عزاداری دهه اول ماه صفر که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد اظهار داشت: یکی از عواملی که سبب دین‌گریزی می‌شود این است که لایه‌های سطحی و غیر اصیل از دین به جوانان معرفی می‌شود و چون او خوشش نمی‌آید دین‌گریز می‌شود.

وی افزود: امام خمینی(ره) کسانی که ظاهر دین را تبلیغ می‌کنند ولی ابعاد عرفانی و سیاسی دین را تبلیغ نمی‌کنند نفرین می‌کنند زیرا این دین سطحی جوانان را جذب نمی‌کند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به فتنه‌های آخرالزمان در کلام اهل بیت(ع) بیان کرد: امام صادق(ع) در پاسخ افرادی که نگران فتنه‌های آخرالزمان بودند فرمودند همان طور که خورشید آشکار است در آخرالزمان هم راه حق از باطل آشکار است ولی باز هم افرادی این نور آفتاب حقیقت را نمی‌بینند و به سمت باطل حرکت می‌کنند.

پناهیان با بیان اینکه فتنه‌های آخرالزمان غربالی انجام می‌شود که تنها مقدار کمی افراد در مسیر درست باقی می‌مانند گفت: افراد ذی‌نفوذ و کسانی که اثر فکری روی دیگران دارند تأثیر خود را در آخرالزمان از دست می‌دهند و عوام الناس باید خودشان راه درست را تشخیص دهند.

وی با تاکید بر اینکه راه عبور از فتنه‌های آخرالزمان الگوگیری و پیگیری خط امام است گفت: جوانان جلد 21 صحیفه را بخوانند، همان طور که امام خمینی(ره) فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است و ما امروز این مزیت را داریم که شیطان در قالب آمریکا مجسم شده است.

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: اگر دشمن را خوب بشناسیم هر کاری که مورد تایید و رضایت او است را باید ترک کنیم و هر کاری که او را عصبانی می کند باید بیشتر روی آن تاکید کرده تا بتوانیم از فتنه‌های آخرالزمان نجات پیدا کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار