رئیس پلیس راهور استان سیستان و بلوچستان در خصوص موضوع نوبت دهی اینترنتی برای انجام خدمات تعویض پلاک شهرستان زاهدان گفت: در فاز اول این طرح در شهر زاهدان، امکان اخذ نوبت از ساعت 7 الی 14 برای شهروندان فراهم شده است.
کد خبر: ۹۰۴۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴ 28 September 2020

علی نام‌درست در خصوص موضوع نوبت دهی اینترنتی برای انجام خدمات تعویض پلاک شهرستان زاهدان بیان داشت:در فاز اول این طرح در شهر زاهدان ، امکان اخذ نوبت از ساعت 7 الی 14 برای شهروندان فراهم شده است.

وی افزود: ارائه خدمات در سامانه نوبت دهی کاملا رایگان است و شهروندان باید برای دریافت خدمات قبل از مراجعه به مراکز تعویض پلاک به دو طریق بصورت اینترنتی از طریق لینک آدرس نوبت دهی در سایت راهور 120یا از طریق تارنمای اینترنتی www.nobatdehi.Epolice.ir اقدام به تعیین نوبت کرده و از مراجعه بدون نوبت دهی جدا" خودداری کنند.

رئیس پلیس راهور سیستان و بلوچستان عنوان کرد: مرکز تعویض پلاک از 8 مهرماه از پذیرش حضوری مراجعان (بدون نوبت) خودداری می کند و مراجعینی که به دلیل نقص مدارک از مرکز خارج می شوند در صورت مراجعه مجدد در همان روز خدمات مورد نیاز به آنها ارائه می شود اما در صورتی که به روز دیگر موکول کنند دریافت دوباره نوبت اینترنتی الزامی است.

نام درست در خصوص ارائه خدمات در سایر شهرستان های استان خاطر نشان کرد: ارائه خدمات در تعویض پلاک در سایر شهرستان ها بر اساس روال و روش گذشته و با مراجعه حضوری امکان پذیر خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار