معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی فارس گفت: با مرگ ۹ هم استانی دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع آمار جان باختگان کرونا در فارس به ۹۷۶ نفر رسیده است.
کد خبر: ۹۰۴۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷ 27 September 2020
به گزارش تاباک فارس: علی اکبری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز درباره آمار جدید مبتلایان به بیماری کرونا اظهار کرد: با انجام بیش از ۲۸۶ هزار و ۵۹۴ مورد نمونه آزمایشگاهی مربوط به کروناویروس در استان فارس از ابتدای شیوع تاکنون، آمار موارد مثبت قطعی شناسایی شده به ۵۲ هزار و ۷۰۲ مورد رسیده است.
 
او با بیان اینکه هم اکنون ۷۴۷ بیمار مشکوک و یا دارای علامت کروناویروس در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان بستری هستند، افزود: از این تعداد ۸۹ بیمار به علت وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و خدمات درمانی دریافت می‌کنند.
 
او با اشاره به افزایش آمار بهبودیافتگان بیماری کووید ۱۹ به ۴۸ هزار و ۶۰۳ نفر از ابتدای شیوع تاکنون، گفت: این افراد هم اکنون با سلامت کامل از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.
 
اکبری با اشاره به افزایش و شیوع بیماری در استان‌های همجوار با استان فارس، از هم استانی‌ها خواست: تا با نظارت جدی، پوشش و مراقبت کافی در هنگام حضور خود و فرزندانشان در مجامع عمومی را داشته باشند و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، شست و شوی مرتب دست‌ها و حفظ فاصله فیزیکی را جدی بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار