نگرانی موج سوم کرونا در سمنان:
به گزارش تابناک سمنان: حبیب‌الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان بابیان اینکه شاهد موج سوم ویروس کرونا در استان هستیم، گفت: در ماه‌های گذشته ۳۵۶ نفر در سراسر استان قربانی ویروس کرونا شدند.
کد خبر: ۹۰۴۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴ 27 September 2020

ممنوعیت برگزاری مراسم عزاداری محرم در اماکن سرپوشیده / مراسم بیش از ۲ ساعت  ممنوع است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بعدازظهر یکشنبه در کارگروه مراسم عزاداری کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین حسینی در دفتر امام‌جمعه سمنان ضمن بیان اینکه ۳۵۶ نفر در استان سمنان به دلیل ابتلاء به کرونا ویروس در ماه‌های گذشته جان باختند، اظهار داشت: بر اساس آمار وزارت بهداشت در هر دو روز ۳۰۰ نفر از هم‌وطنان به دلیل ابتلاء به بیماری کرونا جان خود را از دست می‌دهند.

وی با اشاره به‌ضرورت همکاری و مشارکت آحاد مردم با ستاد مقابله با کرونا بیان کرد: مردم و مسئولان از شیوع موج سوم کرونا ویروس در استان سمنان نگران هستند.

حبیب‌الله خجسته پور با تأکید بر اینکه شاهد شروع موج سوم بیماری در این استان هستیم تصریح کرد: این در حالی است که رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در بخش‌های مختلف در این استان به‌طور میانگین ۷۰ درصد برآورد شده است که این آمار در مقایسه با سایر استان‌های کشور بالاتر است.

خجسته پور با اشاره به اینکه وضعیت شیوع کرونا ویروس در بسیاری از نقاط کشور اضطراری است، خاطرنشان کرد: مردم استان سمنان و عزاداران در دهه آخر ماه صفر و عزاداری اربعین حسینی همانند دهه اول ماه محرم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی با تأکید بر اینکه در اربعین امسال مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی را نخواهیم داشت، تصریح کرد: برنامه‌های عزاداری به مناسبت اربعین در فضای باز و با کمترین تعداد و زمان ممکن انجام شود.
معاون استاندار سمنان با اشاره به اینکه مردم می‌توانند با توجه به شیوع کرونا ویروس، مراسم‌های عزاداری را از صداوسیما دنبال کنند و کمتر در اجتماعات حاضر شوند، یادآور شد: برپایی موکب در خیابان‌ها در اربعین امسال در استان سمنان ممنوع است و با دقت نظر باید عزاداران دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار