سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان، رتبه نخست ارجاع کار به عوامل فنی دارای پروانه اشتغال معتبر را در کشورکسب کرد.
کد خبر: ۹۰۴۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹ 27 September 2020
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان گفت: این سازمان در ارجاع کار به عوامل فنی دارای پروانه اشتغال معتبر، با ثبت هشت و ۱۵ صدم درصد تراکنش مالی ارجاع کار کشور در مدت یکسال در سامانه "سانکا"، در مقایسه با سایر استان‌ها، اول شد.

مهدی تقی پور افزود:این ارجاع کار، اشتغال پایدار و افزایش سطح درآمد اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان را در پی داشته است.

وی، توزیع عادلانه فرصت‌های شغلی، تحقق عدالت حرفه‌ای با شفاف‌سازی و الکترونیکی کردن ارجاع کار، تسهیل و تسریع در ارائه خدمات و نظارت دقیق بر حسن اجرای تعرفه‌های خدمات فنی و مهندسی را از اهداف ارجاع کار به عوامل فنی دارای پروانه اشتغال معتبر اعلام کرد.

"سانکا"، سامانه یک‌پارچه‌ی خدمات الکترونیک سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی است که در آن عوامل فنی دارای پروانه اشتغال معتبر، در زمینه تخصصی خود، تشکیل پرونده و بازدید، تهیه طرح‌ها و نقشه‌ها، پیمانکاری و مشاوره را پس از ارجاع کار به صورت الکترونیکی صورت می‌دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار