۲ پسر جوان در یک استخر مزرعه کشاورزی شهر مجلسی واقع در شهرستان مبارکه اصفهان غرق شدند و جان باختند.
کد خبر: ۹۰۴۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸ 27 September 2020

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان افزود: این ۲ جوان ۲۰ و ۲۴ سال سن داشتند روز شنبه پس از اعلام این حادثه به اتاق فرمان، اورژانس ۱۱۵ یک واحد امدادی راهی محل حادثه شد.

عباس عابدی افزود: پیش از حضور تکنسین‌های اورژانس در محل آنان جان خود را از دست داده بودند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبارکه درباره علت بروز این حادثه گفت: این دو نفر بدون توجه به تابلوی شنا ممنوع و گذر از حصارهای استخر مزرعه وارد آب شده و دچار حادثه شدند.

کیومرث مختاری تصریح کرد: متاسفانه برخلاف هشدارها و تذکرهای مکرر درخصوص ورود نشدن به استخرها و آب‌های آزاد به شهروندان، برخی افراد بدون توجه به این نکات موجب بروز حوادث ناگوار برای خود می‌شوند.

مدیرکل پزشکی قانونی اصفهان در رابطه با آمار غرق‌شدگان در اصفهان گفت: در پنج ماه نخست امسال ۳۷ نفر بر اثر غرق شدگی جان باختند و به پزشکی قانونی استان ارجاع شدند.

علی سلیمان‌پور با اشاره به اینکه این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، که آمار تلفات ۵۵ نفر بود، کاهش یافته است بیان کرد: در این مدت ۲۹ نفر از غرق‌شدگان مرد و ۸ نفر زن بودند.

وی ادامه داد: در ماه‌های تیر و مرداد ۲۰ نفر بدنبال غرق شدگی جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی اصفهان یادآور شد: مطابق آمارهای موجود در پنج ماهه ابتدایی سال‌جاری رودخانه ها با ۱۳ نفر در صدر آمار تلفات غرق شدگی قرار دارند و بعد از آن به ترتیب مربوط به استخر کشاورزی با ۱۰ فوتی، کانال آب با هشت فوتی و دریاچه مصنوعی با سه فوتی و استخر شنا، دریاچه طبیعی و سایر مکان‌ها نیز هرکدام یک فوتی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار