فرمانده انتظامي استان از دستگيري اعضاي يك باند قاچاق مواد مخدر و كشف ۲۶ كيلوگرم هروئين در عمليات دستگيري اين افراد در اراك خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲ 27 September 2020


به گزارش تابناک مرکزی، سردار "حسن مفخمي شهرستاني"افزود: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان در انجام تحقيقاتي از فعاليت يك باند قاچاق مواد مخدر مطلع شده و فعاليت هاي آنان را تحت مراقبت نامحسوس خود قرار دادند.
وی یادآورشد: سرانجام زماني كه اين افراد با يك دستگاه خودرو و يك دستگاه موتورسيكلت در حال جابجايي مقاديري مواد مخدر در يكي از محورهاي مواصلاتي استان بودند، در يك عمليات غافلگيرانه پليسي دستگير شدند.
اين مقام ارشد انتظامي اضافه كرد: در اين عمليات هر ۴ نفر اعضاي اين باند قاچاق مواد مخدر دستگير و در بازرسي انجام شده از وسايل توقيف شده مقدار ۲۶ كيلوگرم ماده مخدر هروئين كشف شد.
فرمانده انتظامي استان مركزي گفت: با تكميل تحقيقات تخصصي پليس از اعضاي اين باند قاچاق مواد مخدر، دستگيرشدگان با تكميل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.
سردار مفخمي شهرستاني اظهار داشت: طرح هاي عملياتي پليس در برخورد با سوداگران مرگ با قاطعيت و در يك برنامه ريزي جامع و تخصصي با جديت دنبال مي شود و شهروندان نيز مي توانند در صورت اطلاع از هر گونه موارد مشكوك، موضوع را از طريق تلفن ۱۱۰براي بررسي به پليس گزارش كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار