مرزبان نظری در گفتگو با تابناک:
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: طرح پویش آجر به آجر با هدف مشارکت مردم و ترویج و ترغیب آنان به مشارکت در مدرسه سازی گامی مهم برای آیندگان است.
کد خبر: ۹۰۳۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ 27 September 2020

مرزبان نظری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به اهمیت مشارکت مردمی در خصوص ،تجهیز و بازسازی مدارس گفت: فرهنگ سازی برای این مهم که جهت تامین نیاز آموزشی کودکان در بلند مدت محسوب می‌شود از جمله گامهای اساسی است که خیرین مدرسه ساز پیشگام و پیشتاز این عرصه بوده اند و به جرات می توان گفت با توجه به کم بودن مبالغ اعتباری عمده اعتبارات از خیرین تامین می شود.     

وی ادامه داد: جهت رسیدن به این هدف متعالی و بزرگ، طرح پویش آجر به آجر با هدف گسترش فرهنگ مدرسه سازی در بین عامه و تمامی آحاد جامعه را با هر شرایطی حتی افرادی که وسع مالی ندارند و با احساس مسئولیت و علاقه می خواهند در این کار سهیم باشند به مشارکت حتی با تقبل هزینه یک آجر به مشارکت دعوت می کند.              

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه با اظهار رضایت و خشنودی از عملکرد خیرین مدرسه ساز خاطر نشان کرد: خوشبختانه در هر شرایطی خیرین ثابت کردند پای کار هستند زیرا به اهمیت این موضوع برای آینده فرزندان این مرز و بوم آگاهند.

این مسئول با اشاره به اجرای طرح پویش آجر به آجر محرمی در مهر ماه با عنوان مهر را با محرم آغاز کنیم، تصریح کرد: جهت تامین هدف مورد نظر از مردم خواستیم در شرایط کرونا با جهت دهی نذوراتشان به سمت ساخت و نوسازی مدارس، همکاری و تعامل شایسته ای را با مسئولان و صاحب نظران و آنانکه با عشق به این مقوله می نگرند، صورت دهند تا راه برای مجریان این عرصه هموار گردد.

نظری در پایان به ذکر سامانه مهر مدرسه جهت همیاری و مشارکت مردم پرداخت و متذکر شد: علاقمندان و مردم می توانند با مراجعه به این سامانه با کمک های نقدی هر چند اندک در این طرح سهیم باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار