مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه گفت: مجوز سرمایه‌گذاری بیمارستان "ویانا" عملا باطل شده است.
کد خبر: ۹۰۳۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 27 September 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،فرید خلیلی ، با اشاره به اینکه قرار بود سرمایه‌گذاری خارجی به ارزش نزدیک به 150 میلیون یورو در بیمارستان ویانا کرمانشاه صورت بگیرد، افزود: بر اساس قانون سرمایه‌گذاری اگر سرمایه‌گذار ظرف مدت شش ماه بخشی از سرمایه خارجی خود را ثبت نکند، مجوز صادر شده باطل می‌شود که متاسفانه این اتفاق برای بیمارستان ویانا رخ داده است.

وی افزود: سرمایه‌گذار نتوانست در موعد مقرر بخشی از سرمایه‌گذاری مورد نیاز را به ثبت برساند و با این روند عملا مجوز بیمارستان باطلل و از دستور کار اجرا خارج شد.

مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه با اشاره به پیگیری‌های مستمری که برای اجرای این پروژه صورت گرفت، گفت: همه کارهای مربوط به این بیمارستان که در اختیار استان بود، انجام شد.

خلیلی با بیان اینکه تلاش استان برای اجرایی شدن این طرح منتفی نیست، خاطرنشان کرد: چندی قبل سرمایه‌گذار دیگری متقاضی احداث بیمارستان در کرمانشاه بود که ویانا را به عنوان یک گزینه به وی پیشنهاد کردیم که اکنون در حد مذاکرات ابتدایی است و مشخص نیست تا چه اندازه می‌توان به اجرای آن امیدوار بود.

وی تاکید کرد: چنانچه سرمایه‌گذار قبلی و یا سرمایه‌گذار جدیدی متقاضی این بیمارستان باشد، این آمادگی را داریم که روند کارها را برای اخذ مجوز جدید از سر بگیریم.

قرار بود عملیات اجرایی بیمارستان ویانا اوایل سال گذشته در کرمانشاه آغاز شود، بیمارستانی که در زمان ساخت و بهره برداری برای بیش از هزار نفر ایجاد اشتغال به همراه داشت و می‌توانست علاوه بر پوشش نیازهای درمانی استان‌های غرب کشور، به بیماران عراقی نیز خدمات بدهد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار