دو تیم شهدای زنجان و مقاومت خراسان رضوی به لیگ کشتی اضافه شدند.
کد خبر: ۹۰۳۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳ 26 September 2020

رئیس سازمان لیگ کشتی روی خط برنامه دایره طلایی در مورد رای اخیر کمیته انضباطی در مورد نادر حاج آقا نیا و عباس فروتن اظهار داشت: روز پنجشنبه خارج از وقت اداری، بعد از اینکه دریاچه ارومیه رسما انصرافش از حضور در لیگ را اعلام کرد، تیم هیئت کشتی قائمشهر با دو کشتی گیری که با دریاچه ارومیه قرارداد داشتند و البته این تیم به استقلال منتقل شده بود، قرارداد بست، اما رسمیت نداشت. چون این قراردادها 4 امضا دارد، ضمن اینکه کمیته حقوقی ما نیز باید بعد از بررسی وضعیت رضایت نامه استانی و قراردادی کشتی گیر، پای این قرارداد امضا بزند. بعد از امضای کمیته حقوقی، رئیس سازمان لیگ هم پای برگه امضا می زند تا قرارداد رسمیت پیدا کند.
قراردادشان با استقلال مشروط بر این است که رضایت نامه استانی داشته باشد

وی ادامه داد: در واقع این قراردادها امضا شده بود اما رسمیت پیدا نکرده بود. بعد دو کشتی گیر از شهرستان آمدند و من هم حضور داشتم و گفتیم قرارداد را با استقلال امضا کنند. ما گفتیم قراردادشان با استقلال مشروط بر این است که رضایت نامه استانی داشته باشد. آقانیا کشتی گیر کرمان محسوب می شود و رضایت نامه اش برای استقلال صادر شده و این هیئت رضایت نامه کشتی گیرش را برای قائمشهر نمی داد. ما قائمشهر را از این موضوع مطلع کردیم، همه چیز طبق مقررات بود. وقتی قرارداد با استقلال امضا شد دوستان ما در قائمشهر به شدت معترض شدند. چند جلسه گذاشتیم خواستیم بزرگی کنند و یک کشتی گیر به استثقلال برود و یکی هم به قائمشهر، می خواستیم با کدخدامنشی موضوع حل شود اما قبول نکردند و پرونده را ارجاع کردیم به کمیته انضباطی. بعد از بررسی کلیه جوانب رای را صادر کردند که توبیخ کتبی دو کشتی گیر را به همراه داشت.
کشتی گیر باید رضایت نامه داشته باشد

نصیرزاده با تاکید بر اینکه این دو کشتی گیر نمی خواستند برای قائمشهر کشتی بگیرند، تصریح کرد: قرارداد حاج آقانیا و فروتن با قائمشهر رسمیت نداشته و 4 امضایی نبوده، خود کشتی گیرها هم گفتند می خواههم در استقلال کشتی بگیریم و 30 درصد پیش پرداخت هم گرفتیم. قرارداد وقتی درست است که دو طرف خواهان راضی باشند، یعنی 50 درصد نظر کشتی گیر هم مهم است که آنها نمی خواستند در قائمشهر کشتی بگیرند. کشتی گیر باید رضایت نامه داشته باشد که بتواند آیدی کار بگیرد. این رایی که صادر شده، نظر نصیرزاده نیست، رای کمیته انضباطی است.
قائمشهر می‌تواند به رای کمیته انضباطی اعتراض کند

وی در مورد احتمال انصراف دو تیم قائمشهر و بجنورد نیز گفت: تقوی با این هدف که تیمش قهرمان شود به لیگ نیامده، آمده به کشتی کمک کند. بعید می دانم آنها این تصمیم را بگیرند. مسئولان قائمشهر و عسکری محمدیان هم در این جریان کمک می کنند. تا این لحظه انصرافی ندیدم و هر دو تیم شهرداری بجنورد و هم قائمشهر در لیگ حضور دارند. قائمشهر می‌تواند به رای کمیته انضباطی اعتراض کند و پرونده به استیناف برود. ضمن اینکه ما امروز اضافه شدن تیم های شهدای زنجان و مقاوت خراسان رضوی به لیگ را داشتیم. به امید خدا اجازه نمی دهیم لیگ ما 4 تیمی شود و مسابقات را با 8 تیم برگزار می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار