نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: انقلاب اسلامی ریشه در کربلا و دانشگاه امام صادق (ع) دارد.
کد خبر: ۹۰۳۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳ 26 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در آئین تجلیل از هیئت‌های حسینی در اراک افزود: این انقلاب شهادت و مجاهدت در معنای عام را از امام حسین (ع) و علم، فقاهت و معرفت را از امام صادق (ع) کسب کرده است.
وی یادآورشد:مکتب امام حسین (ع) مکتب احیاگری است چراکه ایشان برای احیای دین خدا قیام کردند.
وی با بیان اینکه مکتب امام حسین (ع) مکتب احیاگری است ادامه داد: از روز شهادت امام حسین (ع) تا قیام امام زمان (عج) نقش احیاگری در دین خدا مطرح است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: در زیارت عاشورا آمده است «اللهم اجعل محیای محیا محمد و آل محمد و مماتی ممات محمد و آل محمد» و از این بهتر و برتر در عالم دنیا نیست.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: امسال هیئت‌های عزاداری این میدان جهاد بزرگ و اجتهاد، ایثار و فداکاری، امر به معروف و نهی از منکر، میدان خدمت به عاشورا، امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) و امام سجاد را احیا کردند.
وی گفت: اگر مکتب امام حسین (ع)، عاشورا و کربلا نبود معلوم نبود چه از اسلام باقی می‌ماند.
آیت الله دری نجف آبادی اظهارداشت: امروز مداحان، مرثیه خوانان، پاسداران، ارتشی‌ها، بسیجی‌ها، جهاد گران، روحانیون و… در اردوگاه امام حسین (ع) هستند.
وی افزود: اردوگاه امام حسین (ع) اردوگاه عشق، معرفت، ایمان و فضیلت است و مداحان و مدیحه سرایان باید قدر خود را در این مسیر بدانند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری باید آگاهینه، حکیمانه و خردمندانه با اقتدار و عزت مراسم عزاداری امام حسین (ع) راه و اهداف ایشان را ادامه دهیم.
آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به تهدیدات اسرائیلی‌ها در چند روز اخیر در منطقه به‌ویژه علیه سید حسن نصر الله افزود: با چنین تهدیدات خیانت انگیزی از طرف دشمنان سیه روی همانند ترامپ، نتانیاهو، آل سعود و آل خلیفه ملعون و داعش مواجهیم اما ملت ایران در مقابل آنها راه امام راحل، رهبری، شهید سلیمانی‌ها، شهید حججی ها، مجاهدان راه خدا، شهدای اسلام و کربلا را ادامه می‌دهد و به آن افتخار می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار