همه مشترکان گاز خانگی بیمه هستند
یکی از اهالی ساختمان تخریب شده خواستار رسیدگی فوری شرکت گاز و ارسال گزارش به شرکت بیمه برای ارزیابی و جبران خسارت به اهالی شد.
کد خبر: ۹۰۳۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵ 26 September 2020

به گزارش تابناک اردبیل،‌ ساختمان 16 واحدی واقع در شهرک کارشناسان اردبیل عصر جمعه و حوالی ساعت 17 و 30 دقیقه چهارم مهرماه بر اثر انفجار مهیب گاز خانگی در طبقه سوم دچار تخریب در بخش‌های زیادی از آن شد.

علی ایمانی سخنگوی سازمان آتش نشانی استان اردبیل گفت که بر اساس بررسی‌های کارشناسان علت انفجار نشت گاز بوده و همچنان بررسی‌ها جهت دریافت علت دقیق‌تر ادامه دارد.

وی افزود: به دنبال این انفجار دو واحد مسکونی در یک طبقه به شکل کامل تخریب شده و به دلیل موج شدید انفجار، شیشه‌های اطراف ساختمان به شعاع ۵۰۰ متر آسیب دیده‌اند.

یکی از اهالی ساختمان با ارسال تصاویر جدید از محل حادثه، گفت: علاوه بر 2 واحد مسکونی که به شکل کامل تخریب شده ،سایر واحدهای مسکونی نیز متحمل خسارات سنگینی منجمله تخریب پنجره‌ها و درب تراس شده و ساکنین، دیشب را در شرایط سرما گذراندند.

او خواستار رسیدگی فوری شرکت گاز استان و ارسال گزارش به شرکت بیمه طرف قرارداد برای ارزیابی و جبران خسارت به اهالی ساختمان شد و گفت: انتظار داریم دستگاههای مسئول،‌ شرایط سخت ناشی از این حادثه برای اهالی ساختمان،‌ بالاخص کودکان و سالخوردگان را در نظر گرفته و سریعاً وضعیت ساختمان را سامان دهند.

چه کسی مسئول جیران خسارت مشترکین گاز خانگی است؟

به گزارش تابناک اردبیل آنچه در این باره مهم است این که به راستی در بروز چنین حوادثی چه کسی و کدام دستگاه مسئول جبران خسارت به مشترکین خانگی گاز طبیعی است.

بررسی ها نشان می دهد تمامی مشترکین گاز خانگی شهری و روستائی تحت پوشش بیمه نامه “بیمه حوادث مشترکین خانگی در مقابل حوادث ناشی از مصرف گاز طببیعی” می باشند.حق بیمه مربوط به این بیمه نامه از طریق قبوض گاز مصرفی از مشترکین به ازاء هر واحد مسکونی اخذ و شرکت ملی گاز مجموع حق بیمه دریافتی را به حساب بیمه گر واریز می نماید.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار