مدیرکل بهزیستی قم خبر داد؛
مدیرکل بهزیستی قم از کمک ۱۳ میلیارد ریالی خیران به مراکز بهزیستی در قالب پویش ایران همدل در بازه زمانی عاشورا تا یکم صفر خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹ 25 September 2020

به گزارش تابناک قم، مهدی پهلوانی، مدیرکل بهزیستی قم اظهار کرد: خیران و نیکوکاران قمی در قالب پویش ایران همدل در فاصله زمانی عاشورا تا اول ماه صفر بیش از ۱۳ میلیارد ریال به مراکز بهزیستی قم کمک کردند.

وی افزود: با توجه به شرایط کرونایی استان، محرم و صفر امسال تلاش کردیم در قالب پویش ایران همدل هدایا و نذورات مردمی عزاداران و مومنان را به سمت تهیه سبد‌های غذای و توزیع بین خانواده‌های نیازمند تحت پوشش و مراکز تحت نظارت سوق دهیم که خوشبختانه استقبال خوبی هم از طرف خیران و مردم نوع دوست استان صورت گرفت و مراکز تحت نظارت هم آماده دریافت نذورات و هدایای مردمی هستند.

پهلوانی ادامه داد: از آغاز به کار پویش ایران همدل از روز عید سعید غدیر تا آغار ماه صفر در مجموع حدود ۳۳ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به مراکز بهزیستی استان قم کمک شده است که ۱۸ درصد این مبلغ نقدی و ۸۲ نیز به صورت غیرنقدی و در قالب سبد‌های غذایی و معیشتی، خواروبار، برنج و گوشت، غذای گرم، پوشاک و نوشت افزار بوده است که به مراکز بهزیستی در سطح استان تحویل داده شده است.

مدیر کل بهزیستی قم با قدردانی از بیوت مراجع تقلید و دفاتر علما، تولیت‌های محترم حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران، صاحبان صنوف و کارخانجات و خیران و مردم نوع دوست قم با اشاره به ادامه شرایط کرونایی و تبعات مضاعف معیشتی این بحران بر جامعه هدف بهزیستی بر ترویج فرهنگ خیرجمعی تاکید کرد و از مومنان درخواست کرد نذورات و هدایای خود را برای رفع نیاز‌های جامعه هدف بهزیستی اختصاص دهند تا ضمن مشارکت در امر خیر و بهره مندی از برکات، انفاق با دستگیری از همسایگان و همشهریان نیازمند خود بتوانیم از آلام این عزیزان در این شرایط بکاهیم.

گفتنی است: پویش ایران همدل در بازه زمانی از عید سعید غدیرخم تا پایان ماه صفر به صورت کشوری برگزار می‌گردد و مردم نوع دوست و خیران استان می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۷۷۷۷-۷۷۷۷-۶۲۷۷-۶۰۷۷ واریز و در این پویش شرکت نمایند.

جهت ارائه کمک‌های غیر نقدی، جیره‌های خشک موادغذایی و نذورات خود می توانید به تمامی مراکز و مجتمع‌های بهزیستی در سطح استان مراجعه و کمک‌های خود را با رعایت کامل موارد بهداشتی تقدیم کنید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار