معاون پذیرش و بازارپژوهی فرابورس ایران گفت: پذیرش در فرابورس درکمترین زمان ممکن مستلزم ارائه مستندات کامل و جامع از سوی صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی است.
کد خبر: ۹۰۳۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴ 25 September 2020

رضا غلامعلی‌پور معاون پذیرش و بازارپژوهی فرابورس ایران امروز در نشست طرح عرضه اولیه ۱۰۰ شرکت کارآفرین اصفهان در فرابورس " در تالار سیتی سنتر این کلانشهر افزود: فعالان اقتصادی باید در تدوین مستندات بهتر تلاش کنند و اطلاعات و داده‌های خود را با دقت و حوصله بیشتری ارائه دهند تا پذیرش آن‌ها در مدت زمان کمتری انجام پذیرد.

او با اشاره به اینکه تهیه" امیدنامه" ضروری به شمار می‌رود خاطرنشان کرد: اطلاعات و مباحث مختلف هر صنعت را فعالان و سرمایه گذاران همان بخش می‌شناسند پس نیاز است که خودشان بهترین معرف باشند.

معاون پذیرش و بازارپژوهی فرابورس ایران با بیان اینکه صنایعی که برای نخستین بار پا به فرابوس می‌گذارند باید بیشتر به معرفی خود بپردازند تصریح کرد: برای مثال در صنعت هتل‌سازی اطلاعات کاملی در فرابورس وجود ندارد و سرمایه گذار این بخش باید این داده‌ها را بخوبی ارائه کند.

غلامعلی‌پور به استفاده از مشاوران برای تهیه مستندات اشاره کرد و گفت: هر چه مستندات بهتر جمع‌بندی و ارائه شود در جلسه پذیرش و بازارپژوهی بهتر تایید خواهد شد و نکات نامفهوم و ابعاد ناپیدای آن کاهش خواهد یافت.

او درباره شرکت‌های دانش بنیانی که قصد ورود به فرابورس را دارند خاطرنشان کرد: در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ساز و کاری تعریف شده تا ورود آن‌ها در فرابورس تسهیل و در زمان کمتری انجام پذیرد.

رییس کانون کارآفرینان اصفهان در این نشست گفت: کوتاهی عمر سازمان‌های کارآفرین، تامین سرمایه کلان برای طرح‌های کارآفرینی، رقابت و نبود همکاری و نبود شفافیت کافی از اصلی‌ترین چالش‌های کارآفرینان در ایران و اصفهان محسوب می‌شود.

محمد گوهریان با اشاره به اهمیت بکارگیری فرابورس برای سرمایه گذاری صحیح در راستای کارآفرینی، توسعه اقتصادی و تولید بهتر اضافه کرد: کارآفرینی با ایجاد کار تفاوت دارد لذا شناخت صحیح آن ضروری دارد.

او ادامه داد: ورود به فرابورس باید به توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی منجر شود بنابراین نباید کاهش نیروی انسانی را شاهد باشیم، از سوی دیگر باید این امر به سرمایه گذاری بیشتر ختم شود.

نشست " طرح عرضه اولیه ۱۰۰ شرکت کارآفرین اصفهان در فرابورس" با هدف بررسی موانع و چالش‌های این بخش با حضور فعالان بخش خصوصی و معاون استاندار در تالار سیتی سنتر این کلانشهر برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار