یزداپناه : احداث بیمارستان جدید نیاز به هزینه و نیروی انسانی زیادی دارد. وی در خصوص آخرین وضعیت نقاهتگاه در مرکز استان افزود: درصورتی که تعداد افراد ایزوله و قرنطینه زیاد باشد، از پادگان امام جعفر صادق (ع) به عنوان نقاهتگاه استفاده می‌شود.
کد خبر: ۹۰۳۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳ 25 September 2020

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج: ۲۰۰ تخت جدید برای بیمارستان شهید جلیل پیش بینی شده است.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه ۲۰۰ تخت جدید برای بیمارستان شهید جلیل پیش بینی شده، گفت: پادگان امام جعفر صادق (ع) به عنوان نقاهتگاه برای مواقع ضروری تا حدودی تجهیز شده است.
دکتر یزدانپناه در خصوص آخرین وضعیت بیمارستان معین کرونا در مرکز استان گفت: بیمارستان شهید جلیل یاسوج در صورتی که نیاز باشد تعداد تخت‌های آن افزوده خواهد شد.

یزداپناه با بیان اینکه پیش بینی ۲۰۰ تخت جدید در بیمارستان شهید جلیل صورت گرفته، تاکید کرد: احداث بیمارستان جدید نیاز به هزینه و نیروی انسانی زیادی دارد.
وی در خصوص آخرین وضعیت نقاهتگاه در مرکز استان افزود: درصورتی که تعداد افراد ایزوله و قرنطینه زیاد باشد، از پادگان امام جعفر صادق (ع) به عنوان نقاهتگاه استفاده می‌شود از طرفی این پادگان برای مواقع ضروری تا حدودی تجهیز شده، اما تا کنون نیازی به استقاده از آن نشده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی در خصوص استفاده از بیمارستان شهید بهشتی، برای بعد از کرونا تاکید کرد: همه بیمارستان‌های کشور برای بعد از کرونا برنامه دارند تا بتوانند خدمات به مردم ارائه دهند این موضوع به معنای آن نیست بیمارستان کرونا را به بیمارستان شهید بهشتی منتقل کنیم بلکه تغییری در برخی بخش‌ها خواهیم داد که بتوان از ظرفیت گروه‌های جراحی در آن بیمارستان استفاده کرد.
وی گفت: از طرفی با گذشت مدت زمانی از فصل پاییز این تغییر انجام می‌شود تا نیاز نباشد از کل ظرفیت بیمارستان شهید جلیل استفاده شود یعنی از ظرفیت گروه‌های زنان، بخش جراحی، گروه‌های داخلی بیمارستان شهید بهشتی استفاده می‌شود تا مردم به استان‌های دیگر برای درمان مسافرت نکنند./ صدا و سیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار