انتقاد شدید امام جمعه کبگیان از برخی کاربران فضای مجازی
حجت الاسلام پژمـان : برخی ازاعضاء حاضر در گروههای فضای مجازی بخش کبگیان ، نان نظام می خورند و پارس آمریکا و پهلوی می کنند؟
کد خبر: ۹۰۳۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰ 25 September 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از چیتاب حجت الاسلام والمسلمین فرج الله پـژمان امام جمعه کبگیان در خطبه های نماز جمعه ۴ مهر ماه ۹۹ چیتاب ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با اشاره به مسئله احتضار انسان گفت : مریدان اهل بیت در موقع جان دادن پیامبر اعظم و ولی النبی حضرت امیر علیه السلام بر بالینشان خواهد آمد و مهر ارادت بر پیشانیش می زنند که یک افتخار است و مراقب وسوسه شیطان (بدعت دردین باشید).

امام جمعه کبگیان با تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن مجتبی"ع" گفت : داعیه ظلم ستیزی بنی هاشم بعدازحضرت علی "ع" بر عهده امام حسن"ع"بود که در برابر معاویه تمام قد ایستاد که آن صلح معروف برای بقاءاسلام رخ داد و گرنه همانند امام حسین "ع" شهید می شد و هدف رسالت تثبیت اسلام وترویج بعثت بود.
وی با تبریک عملیات های ثامن الحجج وشکست حصر آبادان هم گفت : ۸ سال جنگ تحمیلی چند ده ملیتی با چنین عملیاتهایی معدوم شد.
این خطیب جمعه افزود : سربازان وطنی امروزه جنگ نرم مراقب دشمن باشند ،زیرا زمانی در جنگ چند ملیتی با اسلحه جوانان راشهیدمی کردندوامروزه باتیرهشتک ها با بدنامی آنان رامُثلِه می کنندتا مردم را ازنظام وخون شهدابدبین کنند.
حجت الاسلام پژمـان تصریح کرد : امروزه جنگ نرم (فضای مجازی) جای جنگ فیزیکی را گرفته و ترور شخصیت ها با بیشرین قربانی در علائم هشتک های دشمن علیه شخصیت های جمهوری اسلامی و مردم است ، لذا مراقب باشید اسیر جنگ هشتکها نشوید.

خطیب جمعه کبگیان خاطرنشان کرد: سربازان سابیری نظام باید امروزه با دقت در عمل و قدرت عمل شجاعانه باگروههای آتش به اختیارو روحیه بالای دشمن شناسی و با تقویت بازدارندگی وارد صحنه فضای مجازی بشوند.

این خطیب خطاب به برخی از افراد خاصه در گروههای مجازی بخش کبگیان هم افزود : به برخی از افراد که در فضای مجازی و عضو گروههایی در این بخشند که متاسفانه نان خور این انقلابند و پارس آمریکا و رضاشاه را می کنند توصیه می کنم مراقب دست به قلمهای ضد انقلابیشان باشند.

امام جمعه چیتاب تصریح کرد : عزیزان من دشمنی که سر تا پا مسلح است هیچ وقت دلسوز من و شما و اعاده حیثیت آبروی مان نیست و قطعا بدانید اگر مسلط شد اول آبروی خودتان را می برد و یقه خودتان رامی گیرد پس لطفا با ناآگاهی دست به قلم نشوید و برایش فرش قرمز پهن نکنید زیرا با این عمل تنها خودتان را زیر سوال می برید و در طبق افرادی قرار می گیرید که از قطار انقلاب پیاده شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار