مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران از کمک ۴۰ میلیارد تومانی خیرین، معدن‌داران، صنعتگران و بازاریان استان به ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹ 25 September 2020

عبدالله ملکی در مراسم ضیافت ایثار که با حضور خیّرین، معدن‌داران، صنعتگران و بازاریان برگزار شد، گزارشی از روند ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران ارائه کرد و یادآورشد: در این مرکز رشادت‌ها و شجاعت‌های رزمندگان لشکر ویژه ۲۵ کربلا سپاه و لشکر ۳۰ ارتش در هشت سال دفاع مقدس برای عموم مردم و آیندگان به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با عنوان اینکه مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران بزرگترین پروژه فرهنگی در کشور محسوب می‌شود، گفت: تکمیل این مکان فرهنگی نیازمند عزم جهادی مردم و مسئولین است تا همچمون سال‌های دفاع مقدس با همدلی، ایثار و ازخودگذشتگی به سرانجام برسد.

ملکی توجه ویژه خیرین را به امر ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس یکی از راه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و از کمک ۴۰ میلیارد تومانی خیّرین، معدن‌داران، صنعتگران و بازاریان استان به این بخش خبر داد و افزود: این مبلغ شامل کمک نقدی و غیرنقدی است که در هفته دفاع مقدس اهدا شد.

این مسئول گفت: ۳۰ میلیارد تومان از این مبلغ توسط یکی از خیّرین بزرگ استان به صورت نقدی و غیرنقدی به این امر اهدا شد.

وی با بیان اینکه ۳.۵ میلیارد تومان توسط یکی از خیّرین حاضر اهدا شد، تصریح کرد: همچنین چند خیر حاضر در مراسم تا سقف ۶.۵ میلیارد تومان جهت ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران قول مساعدت قطعی دادند.

منبع: ایلنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار