شهردار قم با اشاره به احتمال بارش‌های فصلی، از مدیران مناطق شهری خواست که نقاط حادثه خیز از نظر آبگرفتگی و سیلاب را شناسایی کنند. تدابیر لازم برای رفع آبگرفتگی معابر شهری و حل مشکل نقاطی که ممکن است در این زمینه حادثه ساز باشند، از الان برنامه‌ریزی شود.
کد خبر: ۹۰۳۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۶ 25 September 2020

به گزارش تابناک قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد، شهردار قم در جلسه شورای شهرداران که در ساختمان مرکزی شهرداری برگزار شد، با اشاره به شروع فصل پاییز و احتمال بارندگی‌های فصلی، اظهار کرد: تدابیر لازم برای رفع آبگرفتگی معابر شهری و حل مشکل نقاطی که ممکن است در این زمینه حادثه ساز باشند، از الان برنامه‌ریزی شود.

وی افزود: مدیران مناطق شهری قم لازم است نقاط حادثه خیز از نظر آبگرفتگی و سیلاب را شناسایی و برای رفع خطر اقدام کنند.

شهردار قم با اشاره به این که خدمت در کشور اسلامی ظرافت‌های خاصی دارد، افزود: در شهر مقدس قم این ظرافت‌ها چند برابر می‌شود و هر لحظه باید خودمان را رصد کنیم تا کار‌ها بر مدار اعتقادات ما پیش برود.

سقائیان‌نژاد با اشاره به این که یکی از ابعاد برجسته دفاع مقدس مدیریت جهادی بود، اضافه کرد: در مدیریت امروزی هر یک از اجزا باید در جای خود قرار بگیرند تا سیستم بتواند به درستی کار خود را انجام دهد، اما در جنگ نوع تازه‌ای از مدیریت ابداع شد که به آن مدیریت جهادی می‌گوییم.

وی گفت: امروز وظیفه ما این است که تلاش کنیم روحیه جهادی در تک تک ارکان شهرداری حفظ شده و همه بر همان مدار حرکت کنیم.

شهردار قم با تاکید بر اینکه دفاع مقدس لیله القدر انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: ابعاد سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دفاع مقدس همواره راهگشای انقلاب اسلامی و این کشور خواهد بود.

سقائیان‌نژاد ادامه داد: برکات دفاع مقدس مانند کوثری همیشه جاری است و در مدیریت شهری باید ابعاد مختلف این دستاورد‌ها به کار گرفته شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار