کد خبر: ۹۰۲۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶ 24 September 2020
وحدانی گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه(س)، همایش سه‌ساله‌های حسینی در مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار برگزارشد.
 

 

«سودابه وحدانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: همزمان با پنجمین روز ماه صفر سالروز شهادت حضرت رقیه(س)، همایش سه‌ساله‌های حسینی به همت کانون زینبیه(س) در مسجد خشکرودبار برگزار شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) خشکرودبار افزود: این مراسم که با حضور بانوان و کودکان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد با مداحی و سخنرانی و پهن کردن سفره نذری حضرت رقیه(س) همراه بود.

 

وی گفت: همایش سه ساله‌های حسینی با هدف اشاعه فرهنگ حجاب و عفاف، آشنایی هرچه بیشتر کودکان با حادثه کربلا و تجلیل از مقام حضرت رقیه(س) و یادآوری رنج‌های آن حضرت برگزار شد.

 

وحدانی تصریح کرد: برگزاری چنین همایش‌ها و مراسمات مذهبی یک کلاس بزرگ تربیتی به شمار می‌رود و حضور کودکان در این مراسمات در تربیت و پرورش آنها موثر خواهد بود.

 

 

*برگزاری طرح تلاوت نور در مسجد حضرت ولیعصر(عج)

مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) خشکرودبار از برگزاری طرح تلات نور در مسجد حضرت ولیعصر(عج) خبر داد و خاطرنشان کرد: هر روز با حضور نوجوانان، جوانان و بانوان این کانون یک صفحه از قرآن کریم تلاوت می‌شود.

 

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ قرآنی از اهداف برگزاری تلاوت نور است اظهار کرد: هدايت كودكان، نوجوانان و جوانان به سمت مسجد، نماز و قرآن و استفاده بهينه از ظرفيت مساجد از ديگر اهداف اين طرح است.

 

 

*بازخوانی وصیت‌نامه شهدا

وحدانی با اشاره به اینکه به مناسبت هفته دفاع مقدس وصیت‌نامه شهدا و کتاب مدافعان حرم مورد بازخوانی قرار گرفت افزود: بازخوانی وصیت شهدا راهکاری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جدید است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) خشکرودبار گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت را از طرق مختلف به نسل نوجوان و جوان جامعه انتقال دهیم تا ادامه دهنده راه شهدا در جامعه باشند و از مسیر اصلی دور نشوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار